Vidnoz AI creates engaging videos with realistic AI avatars. Free, fast and easy-to-use. Try for Free >
80% OFF

הVPN החינמיים הטובים ביותר לWindows 10 ול Windows 7(גרסת 2024)

הכירו את הVPN החינמיים הטובים ביותר ל Windows 10ולWindows 7. הנה השוואה מפורטת בין שניהם, עם כל מה שאתם צריכים לדעת על הVPN החינמיים הטובים ביותר לWindows.

יש אינספור סיבות למה להשתמש בVPN; זוהי דרך טובה להגן על הפרטיות שלכם ולשמור על המידע שלכם כאשר אתם גולשים באינטרנט. בנוסף, הוא עוזר לכם לקבל גישה לתוכן האהוב עליכם שאינו זמין במדינה שלכם. למרות זאת, כל העניין יכול להראות מאוד טכני ומאיים עבור אנשים שאף פעם לא התעסקו עם זה. זאת יכולה להיות בעיה עבור אנשים שרוצים לחוות את הVPN הטובים ביותר לWindows, במיוחד אלו שרוצים להשתמש בגרסה ישנה יותר של Windows, כמו Windows 7.

Microsoft הכריזה על אירוע Windows חדש שיתרחש ב24 ליוני. יש סיכוי טוב ש Windows 11יהיה מוכן להשקה באירוע הזה. חלק מהאנשים דואגים שהVPN החינמי שלהם עדיין יהיה זמין לשימוש עם Windows 7 ו Windows 10.

כאן, VPN עם תוכנה במקום VPN שדורש הגדרה ידנית מומלץ עבור התאמה טובה יותר ושימוש קל יותר. הנה 3 הVPN הטובים ביותר ל Windows 10ולWindows 7 שלא עולים כסף, עובדים כראוי בשתי מערכות ההפעלה ומנוהלים על ידי אפליקציה.

הVPN החינמיים הטובים ביותר ל10 Windows.png


Hotspot Shield הוא אחד הVPN הטובים ביותר ל Windows 7המציע הורדה חינמית. הגרסה החינמית של Hotspot נקראת Hotspot Basic. על מנת להשתמש ב Hotspot Shieldבחינם, כל מה שעליכם לעשות זה להוריד את האפליקציה ולהריץ אותה. לאחר מכן, תוכלו להשתמש ב Hotspot Shield basic. אתם יכולים להפעיל את שרת ה proxyבלחיצה אחת בלבד, ואז ה Hotspot Shield יעביר אתכם ל"צינור" של ארה"ב. הגרסה הבסיסית תאבטח את התעבורה שלכם ברשת ותגן על הIP שלכם עם כתובת הIP הפיזית שלהם, דבר שיכול להגן לא רע על בטיחות האינטרנט שלכם. השירות החינמי נותן לכם עד 2 Mbps עבור מהירות ההורדה/העלאה שלכם. הוא גם מגביל את התעבורה היומית שלכם ל500 מגה בייט, כאשר התעבורה שלכם מאותחלת כל יום מחדש.

הVPN החינמיים הטובים ביותר ל Windows- HotSpot Shield.png

תפוסת רוחב הפס של Hotspot Shield היא בסדר. לפי בדיקה, התפוסה הכללית היא 45%, אבל זמן ההמתנה הוא פשוט בלתי נסבל. אתם יכולים לבקר באתרים דרך שרת ה proxyשלהם, ומשחקי אונליין נמצאים ברשימה, אבל יהיה קשה לצפות בסרטים עם ה Hotspot Shield basic.

Hotspot Shield

תפעול ו-UI: קל לשימוש, טוב
תעבורה יומית: mb 500  (מאותחלת כל יום)
מהירות: בינונית
תפוסת רוחב פס: בינונית
זמן המתנה: טוב, אבל לא יציב

ייתכן כי ProtonVPN הוא הVPN החינמי הטוב ביותר ל ,Windows 10עליו לקוחות מדברים רבות. טוב לראות שמוצעים שלושה שרתי proxy חינמיים ב- Proton VPN free ארה"ב, יפן והולנד, במקום קו חינמי אחד. בנוסף, ProtonVPN קל לשימוש. גם כאן, עליכם להריץ את האפליקציה, ללחוץ על " Quick Connect" ואז תוכלו להתחבר לשרת שלהם ללא שום הגדרות ידניות. עיצוב הUI של ProtonVPN הוא די מבלבל ומופשט, ולפעמים גורם לבעיות כאשר משתמשים בProtonVPN.

 

המאפיין המככב של ProtonVPN הוא השירות החינמי שלהם, שהוא גם הסיבה לכך ש ProtonVPN מופיע ברשימה של הVPN החינמיים הטובים ביותר לWindows. הוא מציע תעבורה בלתי מוגבלת בחינם לכל משתמש. ללא עלות וללא הגבלה. הוא גם מתאים ל Windows 7ו10 יחד.

הVPN החינמיים הטובים ביותר ל Windows- ProtonVPN.png

זה נשמע מפתע כשמישהו אומר לכם שחייב להיות לכם VPN חינם ובעל תעבורה בלתי מוגבלת. למרות זאת, אנו עדיין צריכים להתייחס לבעיות שיש לVPN החינמי המוביל ל Windowsהזה: למרות ש ProtonVPNאינו מגביל את הגלישה שלכם (כמו המגבלה של 500 מגה בייט של Hotspot VPN) הוא בסופו של דבר מגביל את רוחב הפס שלכם. לפי הטענה הרשמית שלהם "לכל משתמשי ProtonVPN, אפילו אלו שנמצאים בתוכנית החינמית שלנו, יש רוחב פס ונתונים בלתי מוגבלים." אמנם, במציאות, מספר גורמים יכול להשפיע על מהירות הVPN שלכם. עומס משמעותי ותפוסה של השרת החינמי של ProtonVPN, יכולים להשפיע מאוד על חוויית המשתמש. לפי בדיקה, מהירות ההורדה וההעלאה לא עולה על Kbps 200 והיא מאוד לא יציבה. לעיתים רבות יש השמטה. אתם לא יכולים לסמוך על ProtonVPN עבור שום פעילות באינטרנט חוץ מלצפות בעמודי אינטרנט. משחקי אונליין וסטרימינג אינם מכוסים על ידי ProtonVPN.

ProtonVPN

תפעול ו-UI: בינוני
תעבורה יומית: בלתי מוגבלת
מהירות: איטי מאוד (עקב עומס משתמשים)
תפוסת רוחב פס: רע ביותר (עקב עומס משתמשים)
זמן המתנה: רע ובלתי יציב

iTop VPN מהווה אתגר חדש לVPN החינמיים הטובים ביותר ל Windowsומהר מאוד ייחשב לVPN החינמי הטוב ביותר לWindows. תהנו מהקפיצה החדשה בקדמה, מהבגרות הטכנית של iTop VPN, אשר הינו טוב יותר משמעותית ממתחריו. על מנת להשתמש ב iTop VPN, פשוט לכו לעמוד האינטרנט, הורידו והתקינו את האפליקציה. לאחר מכן, הריצו את iTop VPN ולחצו על הכפתור "Connect". אתם תחוברו אוטומטית לשרתים החינמיים שלהם. הוא יכול לרוץ גם על Windows 10 וגם על Windows 7 ללא בעיה.

הVPN החינמיים הטובים ביותר ל Windows- iTop VPN.png

אתם יכולים לראות שכתובת הIP שלכם מכוסה באופן מידי ושצינור האבטחה שלכם מוקם כשאתם מתחברים ל iTop VPN. הגרסה החינמית של iTop VPN מציעה שרת proxy של מיקום אחד בארצות הברית. iTop VPN מציעה תעבורת נתונים של 700 מגה בייט ביום. (אשר מאותחלת בכל יום מחדש). אלו 200 מגה בייט נוספים בהשוואה לשירות Hotspot Shield basic. זה יספיק עבור גלישה באינטרנט ומשחקי אונליין, אבל 700 מגה בייט עדיין לא מספיקים לצפייה בסרטונים באינטרנט.

הVPN החינמיים הטובים ביותר ל 10 Windows- iTop VPN.png

לאחר בדיקה, שרת ה proxyהחינמי של iTop VPN אינו מחיל מגבלת מהירות. אישית, אני מאמין שזה חלקית בגלל שאין הרבה מדיי אנשים שתופסים את הצינור החינמי ב iTop VPNכרגע, או שיש להם רוחב פס רחב יותר עבור שרת ה proxyהחינמי שלהם. בכל מקרה, חוויית המשתמש בשרת הproxy החינמי של iTop VPN  טובה יותר מהמצופה. בנוסף, אין כל כך הרבה השמטות וזמן המתנה במהלך השימוש, אשר יכולים להוות גם בונוס עבור השימוש בVPN החינמי המוביל ל Windowsהזה.

iTop VPN

תפעול ו-UI: בינוני
תעבורה יומית: 700 מגה בייט
מהירות: די מהיר
תפוסת רוחב פס: פחות עמוס
זמן המתנה: בינוני, ללא השהייה מובהקת.

לפני שאתם הולכים לשלם על שירות VPN, מומלץ מאוד לנסות את הVPN החינמיים המובילים לWindows הללו. זאת משום שהם עוזרים להבין כיצד אתם רוצים להתאים את הVPN שלכם לשימוש אולטימטיבי. רוצים להשתמש בו למשחקים? לאבטחת מידע? לזיוף מיקום? אתם צריכים לדעת מהם בדיוק הצרכים שלכם. כל הVPN שהוזכרו נחשבים לVPN החינמיים הטובים ביותר לWindows 10 וWindows 7, ללא כל תשלום, ללא הגדרה ידנית של הVPN, עם הפעלה פשוטה בלחיצה אחת. אם אתם צריכים להשתמש בVPN החינמיים הטובים ביותר לWindows, למה שלא תלכו על זה עכשיו?

Related Articles for Reference

Lucky Chance to Get the Lowest Price Today!

36-m Plan Billed $59.99$431.64

Get It Now (60s)