Vidnoz AI creates engaging videos with realistic AI avatars. Free, fast and easy-to-use. Try for Free >
80% OFF

שלושת ה- VPN החינמיים הטובים ביותר למחשב [בחינם, ללא מידע בנקאי ו- PayPal]

זקוקים ל-VPN אבל מתעצבנים מהצורך למלא פרטי חשבון בנק וכרטיס אשראי? הנה 3 תוכנות ה-VPN החינמיות הטובות ביותר הניתנות לשימוש מיידי.

מחשבים אישיים (PC) נמצאים בכל מקום היום. כמעט ולא ניתן למצוא אנשים אשר לא משתמשים כלל במחשב אישי בחברה המודרנית כיום. המחשב האישי הינו כלי לפרודוקטיביות וגם לבידור, אנשים משיגים כמעט הכל באינטרנט דרך המחשב כיום. תארו לעצמכם שמיליארדי וטריליוני פיסות נתונים עוברות דרך שרתים וקווי תקשורת, כולל מידע על חשבונות הבנק שלכם, סיסמת המייל שלכם, התמונות והסרטונים הפרטיים שלכם, והקוד של הטלפון הסלולרי שלכם (וניתן לדמיין כיצד הפרטיות והביטחון שלכם נמצאים תחת איום). ברשת האינטרנט של היום, אם אדם או מוסד כלשהו מעוניין למצוא את הפרטיים האישיים שלכם, הם יכולים לעשות זאת במספר שיטות (וגם לא מסובכות מדי). זו יכולה להיות סיבה למצוא ולהשתמש בתוכנת ה-VPN החינמית הטובה ביותר למחשב האישי על מנת להגן על עצמנו. תוכנות אלו מציעות לפחות הגנה מתאימה למידע האישי שלכם.

 תוכנות ה-VPN החינמיות הטובות ביותר למחשב האישי – ללא פרטי אשראי.png

מצד שני, ישנם גם יתרונות אחרים שניתן להרוויח משימוש ב-VPN. לדוגמא, אם אתם גרים מחוץ לארה"ב ומעוניינים לצפות בסדרה Pokémon Journeys (מסעות פוקימון) בנטפליקס, תגלו שהסדרה ניתנת לצפייה רק למשתמשים הגרים בארה"ב. דרך שבה נוכל לצפות בסדרה זו היא שימוש ב-VPN חינמי על מנת לעקוף את מגבלת האזור.

להרבה אנשים יש כמה מכשירים שונים והם משתמשים בהם בסביבות ומצבים שונים. מעצב גרפי יכול להשתמש במחשב מסוג Mac של אפל (macOS) לעבודה שלו, ולהשתמש במחשב Windows כאשר הוא חוזר הביתה על מנת לשוחח עם חברים ברשתות החברתיות ולצפות בסרטים באינטרנט. לכן, על מנת להגן על הפרטיות שלנו באינטרנט בכל המקומות ובכל הסביבות, שימוש חינמי ב-VPN למחשב האישי אשר מתאימה לפלטפורמות מחשב שונות הוא דבר חשוב. בהינתן כל התנאים, ובהתחשבות בשימוש בכמה פלטפורמות וצורכי אבטחת המידע, בחרנו עבורכם את שלוש תוכנות ה-VPN החינמיות הטובות ביותר למחשב האישי ול-Mac, על מנת למקסם את היתרונות הכלכליים.

Windscribe – שילוב טוב של VPN חינמית למחשב האישי ורמה גבוהה של הגדרות להתאמה אישית

טיפים

בעד
• המון תכונות ופונקציונליות מתקדמות
• מסיר חסימה מנטפליקס, iPlayer, אמאזון פריים, דיסני+
• תמורה טובה עם תוכניות גמישות מאוד
נגד
• לקוחות הזקוקים ל-VPN ב"קליק אחד"
• תעבורת מידע מוגבלת מאוד (2GB לחודש)
• מרווחי זמן די גדולים בין עדכוני תוכנה

תוכנת ה-VPN החינמית הטובה ביותר למחשב האישי- Windscribe.png

 היא תוכנת VPN מעניינת אשר מציגה את מאמצי המפתחים לשלב עיצוב ממשק משתמש (UI) פשוט יחד עם תכונות מגניבות. החיבור לשירותי Windscribe הוא פשוט, מורידים את תוכנת ה-VPN מהאתר הרשמי ומתקינים את התוכנה (ישנן גרסאות ל-Windows ול-macOS). ואז מפעילים את התוכנה, לוחצים על כפתור ההפעלה הגדול מצד ימין למעלה ואתם מוכנים.

תוכנת ה-VPN החינמית הטובה ביותר למחשב האישי – ממשק Windscribe.png

מצד שני, Windscribe יכולה להיות גם תוכנה רצינית מאוד כאשר מתעסקים בהגדרות הרשת ואבטחת האינטרנט. ניתן לשנות את הגדרות האינטרנט שלכם באמצעות אפשרויות מדויקות, כדוגמת רשימה לבנה (Whitelist), מנהור מפוצל (Split Tunneling), מצבי חומת אש, בחירת פרוטוקולים, גודל פקטה, אפשור תעבורת LAN, התחזות כתובת בקרת גישה למדיה (MAC spoofing)... ניתן למצוא כמעט כל מה שתרצו למצוא בתוכנת שליטה בהגדרות האינטרנט. אם יש לכם את הידע בחיבור האינטרנט ואתם יודעים כיצד להגדיר נכונה ולגרום ל-VPN לעבוד באמת, יהיה לכם סיפוק גדול להשתמש ב-Windscribe כתוכנת ה-VPN החינמית הטובה ביותר למחשב האישי.

אבל אם אינכם מומחים במחשבים ואינטרנט, ההגדרות המורכבות הללו של Windscribe עלולות להיות סיוט למתחילים. אם אין לכם מושג מה משמעות המונחים האלו, כדוגמת שרת פרוקסי, כתובת MAC, פרוטוקול, פורט, גודל פקטה, מוטב שלא תלחצו על שום דבר ברשימת ההגדרות... לא כדי להפחיד אתכם, אבל אפילו אני השבתתי בטעות את האינטרנט שלי לכמה זמן רק בגלל ששיניתי את הגדרות גודל הפקטה.

 תוכנת ה-VPN החינמית הטובה ביותר למחשב האישי – הגדרות Windscribe.png

בנוגע לעסקה החינמית, Windscribe מציעה שימוש של עד 2GB של תעבורת נתונים חינמית בחודש. למען האמת, זה לא דיל נדיב כל כך בהשוואה לאסטרטגיה החינמית של תוכנות VPN אחרות. אבל זה עדיין סביר אם אתם במצב חירום וזקוקים להתחבר במהירות לרשת פרטית וירטואלית (VPN), וחבילה של 2GB מספיקה לרוב המקרים האלו.

שירות VPN חינמי עם פגמים טיפוסיים - Hotspot Shield

טיפים

בעד
• מהירויות חיבור מצוינות
• מתאים לשימוש עם שירותי סטרימינג
• קל לשימוש
נגד/strong>
• סוגיות חיבור
• הגדרה ידנית מסובכת

תוכנת ה-VPN החינמית הטובה ביותר למחשב האישי – Hotspot Shield.png

Hotspot Shield נחשבת לאחת מתוכנות ה-VPN החינמיות הטובות ביותר למחשב האישי. בשנת 2020, Hotspot Shield טיפסה מפסגה אחת לבאה. Hotspot Shield זמינה כ-VPN חינמי למחשבים אישיים, גם ל-Windows וגם ל-Mac. ניתן להוריד את התוכנה המתאימה לסוג המחשב בו אתם משתמשים. לאחר מכן, כמו כל תוכנת VPN אחרת, יש פשוט להתקין ולהפעיל אותה, ותקבלו את שירות Hotspot Shield הבסיסי.

 תוכנת ה-VPN החינמית הטובה ביותר למחשב האישי – Hotspot Shield Basic.png

ממשק המשתמש של Hotspot Shield הוא אינטואיטיבי למדי. במרכז חלון התוכנה יש כפתור גדול לחיבור- "Connect to VPN", וניתן ללחוץ עליו על מנת להתחבר לשרת הבסיסי של Hotspot Shield.

Hotspot Shield Basic מציע 500MB של תעבורת נתונים ביום. הייתי אומר שזה הרבה יותר נדיב מאשר Windscribe. גם המהירות של Hotspot Shield Basic די הגונה.

iTop VPN – תוכנת ה-VPN החינמית הטובה והמשתלמת ביותר למחשב האישי נכון להיום

טיפים

בעד
• מהירויות חיבור מצוינות
• מתאים לשימוש תוכנות רשתות חברתיות, משחקי אונליין דוגמת pubg ו-roblex ושירותי סטרימינג
• אינטואיטיבי מאוד לשימוש
• מנקה דפדפן וחוסם פרסומות כתוספת ערך נוף
נגד
• משתמשים מתקדמים אשר צריכים להגדיר את האינטרנט שלהם לעומק
• מחסור בשרתים

iTop VPN הוא ספק שירותי VPN עולה, ובקרוב יהפוך לאחד משירותי ה-VPN החינמיים הטובים ביותר למחשב האישי. בדומה לשירות VPN אחרים, iTop VPN זמין גם למחשבי Windows וגם למחשבי Mac. ברגע שמורידים ומתקינים את iTop VPN, יש להפעיל את התוכנה וללחוץ על כפתור החיבור- "Connect". אתם תחוברו אוטומטית לשרתים החינמיים שלהם. התוכנה יכולה לפעול על Windows 10 וגם על Windows 7 ללא בעיה.

הדרכת המשתמש של iTop VPN היא הטובה ביותר מבין כל שלוש תוכנות ה-VPN החינמיות הטובות ביותר למחשב הפרטי. משתמשים ללא כל הבנה בהגדרות אינטרנט יכולים לגשת לתכונות שהם צריכים ב-VPN, כמו משחקי אונליין, רשתות חברתיות, שירותי סטרימינג. לכל אחד מאלו יש כפתור מתאים בממשק הראשי. מצד שני, משתמשים שמעוניינים לשנות את הגדרות האינטרנט באמצעות התוכנה יכולים לצאת מופסדים הפעם.

 תוכנת ה-VPN החינמית הטובה ביותר למחשב האישי 2021 – iTop VPN.png

iTop VPN מציע 700MB של תעבורת נתונים אשר מתאפסת כל יום. זוהי תוספת של 200MB בהשוואה לשירות הבסיסי של Hotspot Shield. זה דיל די טוב. בנוסף, ל-iTop VPN אין הגבלת מהירות בעוד של-Hotspot Shield הבסיסי יש הגבלת רוחב פס של 2Mbps. דבר זה יכול להיות שימושי בהרבה סיטואציות.

עבור משתמשים עם מספר מחשבים ומכשירים, מציאת תוכנת ה-VPN החינמית הטובה ביותר למחשב האישי היא אפשרות טובה להגנה על המחשב ואבטחת הרשת. כל תוכנות ה-VPN החינמיות הטובות ביותר למחשב האישי המצוינות ניתנות להפעלה ממגוון מכשירים ומחשבים, והן חינמיות חופשיות לשימוש. אם הייתי אתם, לא הייתי מוותר על ההזדמנות. נסו את זה.


Related Articles for Reference

Lucky Chance to Get the Lowest Price Today!

36-m Plan Billed $59.99$431.64

Get It Now (60s)