Vidnoz AI creates engaging videos with realistic AI avatars. Free, fast and easy-to-use. Try for Free >
80% OFF

מהו VPN עבור ווינדוס? מציגים עבורכם את ה-VPN החינמי הטוב ביותר לווינדוס [2024]

הכירו את ה-VPN עבור הווינדוס וה-VPN החינמי הטוב ביותר לווינדוס להורדה ולשימוש. כולל מהם יתרונות השימוש בהם.

מאז יציאתה הראשונית לשוק בשנת 1985, מיקרוסופט ווינדוס הפכה למערכת ההפעלה הראשית של המחשבים. על פי נתוני statistia.com, כ -77% אחוז ממחשבים שולחניים/מחשבים ניידים התקינו ווינדוס (כולל גרסאות שונות). ועכשיו, תהינה הכרזה לדור הבא של הווינדוס, ב -24 ביוני 2021. העידן החדש של מיקרוסופט ווינדוס עומד להתחיל.

מצד שני, VPN, הרשת הפרטית הווירטואלית. ככלי חשוב ביותר להגנה על הבטיחות שלך בעת גלישה באינטרנט, המושך את הרוב הגדול של משתמשי הווינדוס; בימינו בטיחות ברשת והדלפת מידע נחשבים לבעיות החמורות ביותר שמאיימות לא רק על הגלישה שלכם באינטרנט, אלא גם על אבטחת הרכוש שלכם ובטיחותכם האישית. כולם בימינו רוצים למצוא VPN לווינדוס בחינם.

ה-VPN הטוב ביותר לווינדוס.png

כך, להנאה משירות אינטרנט מאובטח, ללא תשלום וללא הגבלה, דרך למצוא VPN עבור ווינדוס העונה על סביבת העבודה/הבידור שלכם, נמצאת בעדיפות גבוהה מאוד. אם עדיין לא ברור לכם מהו VPN ומה VPN יכול לעשות עבורכם, הקטע הבא יציג מבוא קצר אודות מהו ה-VPN (העובד על ווינדוס) וייתן לכם כניסה ל-VPN החינמי.

מהם היתרונות בשימוש ב- VPN

על ידי שימוש ב-VPN עבור ווינדוס, התקשורת שלך עם האינטרנט (כולל קלט ופלט) תהיה ארוזה במיליארדים וטריליונים של חבילות נתונים. בדרך כלל, חבילות הנתונים יעברו תחילה דרך שרת האינטרנט שלך (ספק שירותי האינטרנט, כגון בזק, סלקום...), ולאחר מכן יתחברו לאחרים באינטרנט. על ידי שימוש ב-VPN, במקום לשלוח את הנתונים שלך ישירות לשרת ספק האינטרנט שלך, ה-VPN מצפין את הנתונים שלך, וגם משנה למידה את המידע המרכזי על מנת להסתיר את הנתונים שלך ולהשאיר אותם פרטיים. וה-VPN ינתב מחדש את החיבור שלך דרך השרת הפרטי של ה-VPN שבחרת במקום השרת של ספק האינטרנט שלך (רובם פתוחים וחשופים). והנתונים זורמים חזרה גם דרך ה-VPN.

יתרונות השימוש ב-VPN בווינדוס.jpg

בסביבת ה-VPN עבור ווינדוס, ה-VPN יוצר מנהרת נתונים פרטית ומחבר את המכשיר שלך לאינטרנט דרך חבילות נתונים מוצפנות. מה ששומר על הנתונים שלך בטוחים ומבטיח שאף אחד לא יוכל לחדור למידע הפרטי שלך ולעקוב אחר המיקום שלך וכו’.

מהם היתרונות בשימוש ב- VPN

לרוב, היתרון בשימוש ב- VPN מתרכז בהגנה על הפרטיות ובבטיחות ברשת. בהתאם למצב, השימוש עשוי להתרחב לגישה למשאבי אינטרנט שונים, או לנקות את המחשב/להגן על המערכת מפני איומים זדוניים.

יתרונות השימוש ב-VPN למשתמשי ווינדוס.jpg

  • העברת נתונים מאובטחת

עבור רוב משתמשי ווינדוס, במיוחד עבור אנשים העובדים מרחוק ומשרתים במוסדות/סוכנויות חשובים הדורשים את אבטחת נתוני העבודה שלהם. על ידי שימוש ב-VPN לווינדוס, במקרה זה, הקבצים והנתונים החשובים שלכם יוצפנו ויועברו דרך מנהרה מאובטחת. האקרים והונאים ייחסמו ולא תיהיה להם הזדמנות לגנוב את הנתונים והמידע שלכם כאשר אתם משתמש ב-VPN בווינדוס.

  •  הסוות היכן אתה נמצא

ברגע שמשתמשים ב-VPN כשער התקשורת לאינטרנט, הוא למעשה משמש כשרת ה-proxy שלכם במקום המכשירים הפיזיים שלך. לפיכך, המיקום הדמוגרפי של שרתי ה-VPN (שעשויים להיות במרחקים של אלפי קילומטרים ממכם) יכסו את הכתובת הפיזית האמיתית שלכם כך שלא יהיה ניתן לקבוע את מיקומכם בפועל. למעלה מ-80% מקרדיטים שקריים, הונאות טלפון וגניבת זהות נובעים מהדלפת כתובות אישיות ושיטות התקשרות.

  • שיברו      את המגבלה האזורית

ענקי בידור רבים, כמו דיסני והוליווד, משקיעים מיליונים כדי להגן על הקניין הרוחני שלהם. הגבלת פרסום תוכן באזורים שונים הינה גם אמצעי לפירוק שרשרת השוק להעתקים פיראטים. בואו לא נשכח כי במדינות שונות ישנה צנזורה וישנם מדיניות שונות כלפי תוכן האינטרנט. לדוגמה, נטפליקס מציעה כמעט 4,000 כותרי סרטים הזמינים לצפייה בארה"ב. אך אם אתם נוסעים לאיטליה, תהיה לכם גישה לכ-2,500 כותרים בלבד גם אם אתם משתמשים בחשבון נטפליקס אמריקאי. במצב זה, אם יש שירות VPN טוב המציע את השירות שמאפשר לכם לפרוץ את הגבול האזורי ולהאיץ את מהירות הרשת כך שלא יהיה זמן טעינה כשאתם צופים בסרטוני וידאו וסרטים אזוריים בנטפליקס והולו וכו'.

האם יש VPN יציב ונוח לשימוש המאבטח את הנתונים שלכם ועוקף את הגבול האזורי?

שירות VPN אינו דבר חדש כיום, ו-VPN חינמיים למחשבי ווינדוס אף אינם דבר נדיר. אתם עשויים למצוא מאות או אלפי VPN שונים להורדה בחינם לווינדוס באינטרנט. אינכם יכולים להתעלם מהם מכיוון שמודעות ה-VPN החינמיות לווינדוס נמצאות בכל מקום. עבור רוב הצרכנים הדברים החשובים ביותר ב-VPN חינמי הם:

1. אם ה-VPN יציב ועובד כראוי.

2. אם מחיר ה-VPN ראוי לביצועיו.

3. אם ה-VPN יכול לכסות את השימוש היומיומי שלכם ומציע תכונות נוספות מתאימות. למשל: האם שירות ה-VPN מספק שרת מותאם עבור נטפליקס/הולו? האם ה-VPN תומך בהאצת מובייל?

4. אם ישנו חיוב מוסתר וכוחני לשירות ה-VPN. לדוגמה, האם נוכל למצוא VPN שלא יבקש ממכם להזין באופן באופן הכרחי את פרטי הבנק וכרטיס האשראי שלכם?

כפי שצייננו, לקוחות רבים זקוקים ל-VPN חינמי אמיתי לווינדוס. אם ללקוח באמת ניתנת תקופת ניסיון חינם בשירות ה-VPN, הוא יוכל להבין את הדרישות שלו (לשירות VPN) ביתר דיוק, וכך להוריד את עלות ההשקעות ולמנוע את האפשרות לאובדן כלכלי. כמו כן, עבור צרכנים רבים, בהשוואה לשירות בעלות של 30$ לחודש, הם יעדיפו שימוש זריז וגמיש יותר ב- VPN. כמו לערוך שיחת זום מוצפנת מדי פעם, או להוריד קובץ חשוב מאתר החסום באזור. האם קיימת תוכנת VPN בחינם לחלוטין לווינדוס או לפלטפורמות ניידות המוכנה לשימוש בכל עת ומבלי דרישה לשלם או להזין את המידע הבנקאי שלכם?

VPN עבור ווינדוס – ExpressVPN.png

אם תסתכלו על כל שוק ה-VPN לווינדוס, לא במקרה תגלו שבעצם אין VPN מוכר המציע שירות VPN "בחינם".

NordVPN, ExpressVPN, Speedify אינם מציעים תקופת ניסיון חינם למשתמשיהם. הם יכולים רק להבטיח "אחריות החזר כספי תוך 30 יום"

מספר ספקי VPN, טוענים שיש להם תקופת ניסיון חינם, אך דורשים להירשם לשירות החודשי או השנתי שלהם (כאשר התשלום יחויב לאחר תקופת הניסיון)

יש את iTop VPN. בעקבות הטכניקה המקצועית שלהם בפיתוח תוכנות לווינדוס, ה-iTop VPN מציג מגוון מרשים של פונקציות. הוא מציע את כל האפשרויות אשר VPN אחרים מציעים, כולל גם מה שהמתחרים לא יכולים להציע. והכי חשוב, ה-iTop VPN מציע הרבה יותר בהשוואה לרשתות VPN אחרות - הוא לגמרי בחינם לשימוש ולא דורש פרטי אשראי או התחברות לפייפל.

ה-VPN לווינדוס הטוב ביותר – iTop VPN.png

מה iTop VPN  יכול לעשות עבורכם?

  • אבטחת      נתונים והגנה על פרטיותכם

נתחיל מהשימוש הנפוץ ביותר ב- VPN חינמיים לווינדוס. iTop VPN עומד בתקן האבטחה ברמת הבנק, פירושו שהמידע האישי החשוב שלכם מוצפן ומוגן באמצעות אותה טכנולוגיה בה משתמשים הבנקים כדי להגן על לקוחותיהם. לא תצטרכו לחשוש כי האקרים והונאים יירטו את הקבצים הפרטיים שלכם באינטרנט, והמידע המסווג האישי שלכם לא ייחשף בפני מוסדות וסוכנויות ממשלתיים שאוספים את המידע שלכם כדי להגביל את החופש והאופציות שלכם.

  • הסתרת      המיקום האמיתי שלכם

על ידי שימוש ב- iTop VPN, כתובתכם האמיתית וכתובת ה-IP הפיזי שלכם יוסתרו וספקית האינטרנט שלכם לא תוכל לאתר את ה-IP האמיתי שלכם. לפיכך, ספק שירותי האינטרנט לא יוכל ליירט את חבילת הנתונים שלכם ולפקח על הפעילויות שלכם ברשת, אשר עשויות להימכר לחברות גדולות לצורך שיווק הפרסומות המדויקות שלהן. תוכלו גם למנוע מטרד אפשרי על ידי הסתרת הכתובת האמיתית שלכם בעת הגלישה באינטרנט.

  • איפשור גישה לתוכן שאינו זמין באזורכם

חסימה גיאוגרפית אינה דבר חדש בעולם כיום. אינכם יכולים לצפות ב-HBO Now אם אינכם תושבי ארה"ב. כפי שאמרנו, הספרייה של נטפליקס מגוונת במדינות שונות (בארה"ב יש יותר מ -4000 סרטים ובאיטליה 2500 בלבד). ניתן לפתור את כל בעיות אלו באמצעות iTop VPN. ה-iTop VPN מספק מנהרות ייעודיות לשימושים שונים. כל סביבות השימוש נלקחות בחשבון. הן צפייה בוידאו, רשתות חברתיות ומשחקים מקוונים מוצעים כאפשרויות לפריצת המגבלות האזוריות.

מה iTop VPN יכול להציע לכם בעוד שאחרים לא?

מנקה דפדפן

תיהנו מחוויית ייעול תוכנה פורצת דרך, iTop מנצלת יתרון חסר תקדים בייעול הביצועים והבטיחות של דפדפן האינטרנט שלכם. מנקה הדפדפן של iTop אינו פשוט מוחק את היסטוריית הדפדפן שלכם, אלא מנקה לעומק את הקבצים הזמניים שלך, כך שהאקרים ואחרים לא יוכלו לעקוב אחר המידע הפרטי שלכם על ידי ניתוח חבילות הנתונים במחשב שלכם. כמו כן, כל נתון שיכול לחשוף את זהותכם יוסתר ויוגן באמצעות iTop VPN בחינם.


ה-VPN הטוב והבטוח הטוב ביותר  – iTop VPN.png

האינטרנט כיום רווחי מאוד. מאות ואלפי חברות טכנולוגיה ואנשי עסקים, כמהים למידע האישי שלכם ואינם יכולים לחכות לאגור את צריכת החשמל שלכם עבור האינטרסים העסקיים שלהם. על ידי לחיצה על מודעות, אלגוריתם ה- A.I. מקבל משוב חיובי או שלילי ופרופיל הצרכן האישי שלכם שלכם נוצר. יותר פרסומות יעלו לפי המידע שאספו מכם. ITop VPN AdBlocker יחסום עבורכם את מודעות האינטרנט כדרך הגנה על הפרטיות שלכם, וגם בכדי להפחית את האיום מאתרי פישינג ותוכן NSFW, ולהרחיק את כל המודעות המסיחות הדעת מהמסך שלכם.

חינם לשימוש באמת

ה-iTop VPN הינו VPN חינם באמת לשימוש בווינדוס. בשונה משאר ה-VPNs אשר דורשים ממכם להירשם לתוכנית השירות החודשית שלהם עם פרטי הבנק שלכם (הרכישה תיווצר מיד לאחר סיום מה שנקרא "ניסיון חינם" והתשלום יועבר). VPN iTop הוא VPN חינם אמיתי לווינדוס מכיוון שאינכם צריכים לשייך אף מידע אישי כדי להשתמש ב-VPN זה בחינם. הוא מציע חבילת נתונים של 700 מגהבייט ביום לשימוש בחינם המתאפס כל יום. אם אתם משתמשים קלים שרוצים לבקר באתרים באופן פרטי או לשחק משחק מקוון חוצה אזורים, ה-iTop VPN הוא ה-VPN החינמי האמיתי הטוב ביותר עבורכם. כמה מהתכונות ש-iTop מספק: 1000 שרתים נוספים, 100 מיקומי שרתים, Safe Enforcer, Kill Switch, מיקום חכם, 5 חיבורים מרביים...

אכן, ישנן אפשרויות רבות לשירותי VPN עבור ווינדוס בשוק, אך אם אתם מחפשים VPN חינמי אמיתי שאינו מבקש ממכם פרטי כרטיס אשראי. או אם אתם מחפשים VPN לשימוש חלופי להעברת קבצים חשובים או לביקור באתרי אינטרנט פרטיים, ה-VPN של iTop עשוי להיות הבחירה הטובה ביותר עבורכם ל-VPN בחינם בווינדוס לעומת VPN חינימיים רבים אחרים לווינדוס. אני ממליץ לכם בחום לנסות אותו, ולראות אם אתם באמת זקוקים ל-VPN לעבודה ולחיים שלכם, ואז לעשות את הבחירה בעצמיכם. 


Related Articles for Reference

Lucky Chance to Get the Lowest Price Today!

36-m Plan Billed $59.99$431.64

Get It Now (60s)