Vidnoz AI creates engaging videos with realistic AI avatars. Free, fast and easy-to-use. Try for Free >
80% OFF

VPN Terbaik Percuma Untuk Windows 10 Dan Windows 7 (Versi 2024)

Memperkenalkan VPN percuma yang terbaik untuk kedua-dua Windows 7 & 10. Perbandingan yang lebih mendalam untuk kedua-duanya. Semua yang anda perlukan tentang VPN percuma yang terbaik untuk Windows.

Terdapat beberapa sebab untuk menggunakan VPN; ia adalah cara yang terbaik untuk melindungi privasi dan menyimpan maklumat anda apabila melayari dalam talian. Ia juga membantu anda mencapai perisian kegemaran anda yang tidak disiarkan di negara anda. Tetapi, ia juga merupakan sesuatu yang teknikal dan menakutkan untuk mereka yang tidak pernah menggunakannya. Itu akan menjadi masalah untuk orang yang ingin mencari pengalaman dalam menggunakan VPN yang terbaik untuk Windows, terutamanya mereka yang menggunakan Windows dalam versi yang lama seperti Windows 7.

Microsoft telah mengumumkan untuk mengadakan acara Windows yang baru pada 24 Jun. Ia berkemungkinan Windows 11 telah sedia untuk dilancarkan. Sesetengah orang bimbang akan VPN percuma mereka akan masih boleh didapati di Windows 7 dan Windows 10.

Ini ialah VPN dengan pelanggan perisian dan bukan VPN yang memerlukan anda untuk menetapkannya secara manual, ia disyorkan untuk keserasian yang lebih baik dan penggunaan yang lebih mudah. Berikut adalah 3 VPN percuma yang terbaik untuk Windows 10 dan Windows 7, berfungsi pada kedua-dua sistem operasi dengan baik dan diuruskan oleh aplikasi.

VPN-Percuma-Untuk-PC-Windows

Contents

3 VPN terbaik untuk Windows Secara Percuma

Kesimpulan

Hotspot Shield

Hotspot-Shield

Hotspot Shield ialah salah satu VPN yang terbaik untuk Windows 7 yang menawarkan muat turun secara percuma. Hotspot versi percuma dipanggil sebagai Hotspot Basic. Untuk menggunakan Hotspot Shield secara percuma, anda hanya perlu memuat turun aplikasi tersebut dan menjalankannya. Dengan itu, anda boleh menggunakan Hotspot Shield tersebut.

Anda boleh mengaktifkan proksi dengan hanya satu tekan, dan Hotspot Shield tersebut akan membawa anda ke terowong US. Versi asas akan memastikan keselamatan trafik anda dan menutup IP anda dengan menggunakan alamat IP fizikal mereka. Ini adalah bagus untuk perlindungan keselamatan internet anda. Perkhidmatan percuma memberikan kelajuan sebanyak 2 Mbps untuk memuat turun/memuat naik. Ia juga mengehadkan trafik harian anda dengan 500Megabait dan trafik anda juga akan diarahkan semula setiap hari.

Penembusan jalur lebar Hotspot Shield adalah baik. Menurut.ujian yang telah dijalankan, penembusan umumnya adalah 45% tetapi kependamannya adalah sukar untuk diterima. Anda boleh melawat laman web melalui proksi mereka juga permainan dalam talian. Namun begitu, menonton tayangan menggunakan Hotspot Shield adalah sukar. 

TIPS

Operasi & UI: Mudah untuk digunakan, Baik
Trafk Harian: 500mb (diarahkan semula setiap hari)
Kelajuan: Sederhana
Penembusan Jalur Lebar: Sederhana
Kependaman: Baik, tetapi tidak stabil

ProtonVPN

Protonvpn-png-logo-besar

ProtonVpn kemungkinan adalah salah satu VPN percuma yang terbaik untuk Windows 10 yang pelanggan sering katakan. Ia adalah baik untuk melihat tiga proksi percuma ditawarkan oleh ProtonVPN percuma, AS, proxi Jepun & Belanda dan bukan hanya satu talian bebas tunggal. ProtonVPN juga adalah tidak sukar untuk digunakan, sekali lagi, jalankan aplikasi tersebut, tekan “Sambungan Pantas” dan anda akan disambungkan ke pelayan mereka tanpa sebarang tetapan manual. Reka bentuk UI ProtonVpn adalah agak mengelirukan dan abstrak, ia menyebabkan masalah apabila menggunakan ProtonVPN.

Ciri-ciri yang ditekankan untuk ProtonVPN adalah perkhidmatan percuma mereka, ciri-ciri ini juga adalah sebab kenapa ProtonVPN disenaraikan sebagai VPN percuma yang terbaik untuk Windows, menawarkan  trafik tanpa had percuma untuk setiap pengguna, tiada kos, tiada batasan, dan serasi dengan kedua-dua Windows 7 & 10.

Ia agak mempengaruhi apabila seseorang menyuruh anda untuk mendapatkan VPN percuma untuk digunakan dan mempunyai trafik tanpa had. Namun begitu, kita masih perlu memberi perhatian kepada masalah yang terdapat dalam VPN percuma yang terbaik untuk Windows. Walaupun ProtonVPN tidak mengehadkan trafik anda (seperti VPN Hotspot 500 Megabait) akan tetapi, ia akan mengehadkan jalur lebar anda. Pihak rasmi mereka mengatakan mengatakan bahawa “semua penggunaProtonVPN, termasuk juga mereka yang menggunakan pelan percuma kami, akan mendapat jalur lebar dan data tanpa had” Tetapi dalam kes senario sebenar, terdapat beberapa faktor yang memberi impak kepada kelajuan VPN anda. Disebabkan beban yang ketara & penembusan pelayan percuma ProtonVPN, ia akan memberikan impak yang serius kepada pengalaman pengguna. Berdasarkan kajian, kelajuan memuat naik dan memuat turun tidak akan melebihi 200Kbps dan amatlah tidak stabil. Kemerosotan ini sering berlaku. Anda tidak boleh bergantung kepada ProtonVPN untuk aktiviti-aktiviti dalam talian selain daripada melihat laman web. Permainan dan striming dalam talian juga tidak akan diliputi oleh ProtonVPN.

TIPS

Operasi & UI: Sederhana Trafik Harian: Tanpa had
Kelajuan: Sangat perlahan (disebabkan pengguna yang ramai)
Kelajuan: Sederhana
Penembusan Jalur Lebar: Sangat buruk (disebabkan pengguna yang ramai)
Kependaman: Buruk & tidak stabil

VPN iTop

Logoitop

VPN iTop adalah pencabar yang baharu diantara VPN-VPN percuma terbaik untuk Windows dan akan dianggap sebagai salah satu VPN percuma yang terbaik untuk Windows tidak lama lagi. Kebaikan daripada pembangunan yang lewat, kematangan teknik iTop VPN adalah lebih baik jika dibandingkan dengan pesaing-pesaingnya. Untuk menggunakan VPN iTop, anda hanya perlu pergi ke laman web mereka, memuat turun dan pasangkan aplikasi tersebut. Lalu, jalankan VPN iTop dengan menekan butan “Sambungkan”. Anda akan disambungkan kepada pelayan percuma mereka secara automatik. Ia boleh dijalankan pada kedua-dua Windows 10 & Windows 7 tanpa sebarang masalah.

Anda boleh melihat alamat IP anda ditutup dengan serta merta dan terowong keselamatan anda akan ditubuhkan sebaik saja anda bersambung dengan VPN iTop. Versi percuma VPN iTop menawarkan satu proksi AS, 700 Megabait trafik data setiap hari (diarahkan semula setiap hari). Terdapat lebih 200 Megabait jika dibandingkan kepada perkhidmatan asas Hotspot Shield. Ia adalah mencukupi untuk melayari internet & tujuan permainan dalam talian, tetapi 700 Megabait adalah masih tidak mencukup untuk menonton tayangan dalam talian.

Selepas ujian dilakukan, proksi VPN iTop tidak mengehadkan kelajuan, secara peribadi, saya percaya bahawa ini asalah kerana tidak ramai yang menggunakan terowong percuma di dalam VPN iTop sekarang, ataupun ia mempunyai jalur lebar yang lebih luas untuk pelayan proksi percuma mereka. Apapun, pengalaman pengguna proksi percuma iTop adalah lebih baik dari yang dijangka dan tidak banyak kejatuhan dan kependaman melalui penggunaan, dimana ia juga adalah kebaikan menggunakan VPN percuma yang terbaik Windows ini.

TIPS

Operasi & UI: Sederhana
Trafik Harian: 700 Megabait
Kelajuan: Agak laju
Penembusan Jalur Lebar: Kurang penembusan
Kependaman: Sederhana, tiada ketinggalan yang ketara

Sebelum anda melakukan pembayaran untuk perkhidmatan VPN, adalah sangat disyorkan untuk menggunakan VPN percuma yang terbaik untuk Windows ini. Ini adalah kerana ia membantu anda untuk mengetahui kegunaan yang anda ingin sesuaikan dengan VPN anda, sama ada dengan permainan, keselamatan, ataupun tiruan serantau? Anda perlu tahu keperluan anda. Semua VPN yang disenaraikan dianggap sebagai VPN percuma terbaik untuk Windows 10 & Windows 7, tanpa bayaran, tanpa menetapkan VPN anda secara manual, dan hanya tekan dan siap untuk digunakan. Sekiranya anda perlu menggunakan VPN percuma yang terbaik untuk Windows, mengapa tidak menggunakannya sekarang?


Related Articles for Reference

Lucky Chance to Get the Lowest Price Today!

36-m Plan Billed $59.99$431.64

Get It Now (60s)