Vidnoz AI creates engaging videos with realistic AI avatars. Free, fast and easy-to-use. Try for Free >
80% OFF

Tiga VPN percuma Terbail untuk PC [Percuma,Tida Maklumat perbankan & PayPal]

Memerlukan VPN tetapi kesal dengan keperluan afiliasi maklumat perbankan & kad kredit?Berikut adalah 3 VPN percuma tebaik yang boleh anda klik dan pergi.

komputer peribadi ada di mana-mana hari ini. Anda hampir tidak dapat mencari orang yang tidak pernah menyenuth PC dalam masyarakat moden masa kini. PC adalah alat untuk produktiviti & hiburan hari ini, orang mencapai hampir semua perkara di internet dengan PC hari ini. Bayangkan bahawa berbilion & trillion keeping data melalui pelayan & barisan, termasuk maklumat perbankan anda, kata laluan peti mel anda, gambar & gambar perbadi anda, dank kod pin telefon anda. Di internet hari ini, jika seseorang atau beberapa institusi ingin menggali maklumat peribadi anda, mereka boleh melakukan dengan beberapa teknik (Bahkan tidak kompleks). Itu boleh menjadi alas an kami ingin mencari & menggunakan VPN percuma terbaik untuk PC untuk melindungi diri kami. Sekurang Kurangnya ia memberikan perlindungan yang tepat terhadap maklumat peribadi anda. 

VPN Percuma Terbaik untuk PC

Sebaliknya, anda mungkin mendapat beberapa faedah lain yang anda dapat dengan menggunakan VPN. Sebagai contoh, anda tinggal di negeri-negeri dan ingin menonton pokémon journeys di Netflix, anda akan dapati bahawa rancangan ini terdapat di hampir semua negara yang eksklusif untuk Amerika Syarikat. Ada cara yang dapat membantu kita mengakses sumber anime ini adalah dengan menggunakan VPN percuma untuk melewati sekatan wilayah. 

Banyak orang mempunyai banyak peranti dan menggunakannya dalam persekitaran dan majlis yang berbeza. seorang pereka grafik mungkin menggunakan model macOS untuk karyanya, dan menggukan platform Windows ketika pulang ke rumah untuk menghubugi rakan di rangkaian social dan menonton filem dalam talian. jadi, untuk melindungi privasi internet di semua tempat dan persekitaran yang berbeza, penggunaan VPN untuk PC secara percuma dapat menyesuaikan diri dengan pelbagi platform PC sangat penting. 

Dengan syarat-syarat yang terkumpul, berdasarkan platform silang dan perlindungan keselamatan yang diperlukan, kami telah memilih sebanyak 3 VPN terbaik yang percuma untuk kedua-dua PC & Mac untuk memaksimumkan kemanfaatan terhadap ekonomi.

Windscribe – Gabungan VPN percuma yang bagus untuk PC & sangat 

TIPS

UNTUK
Penah dengan ciri dan fungsi canggih
Buka sekatan Netflix,iPlayer, Amazon Prime video,Disney+
Nilai yang baik dengan rancangan yang sangat fleksibel
THERHADAP
Pelanggan yang memerlukan penyelesain “satu-klik” untuk VPN
Trafik yang sangat terhad (2GB sebulan)
Beberapa jurang panjang antara kemas kini perisian

VPN untuk PC


Windscribe adalah VPN yang menarik yang menunjukkan usaha pengembang untuk menerapkan kombinasi reka bentuk UI sederhana dengan beberapa ciri menarik. Untuk menyambung ke perkhidmatan windscribe sangat mudah, anda memuat turun perisian VPN dari laman web rasmi dan memasang perisian (kedua-dua versi Windows & Mac OS tersedia).kemudian jalankan aplikasi, klik butang kuasa gergasi di tangan kanan atas maka anda boleh pergi. 

VPN Percuma Terbaik untuk PC


Sebaliknya, windscribe boleh menjadi perisian yang sangat serius ketika berurusan dengan tetapan rangkaian & keselamatan internet.anda boleh mengubah suai tetapan internet anda dengan pilihan yang sangat terperinci, seperti senarai putih, terowong split, Mod firewall, pemilihan protocol, saiz paket, benarkan trafik LAN, MAC spoofing… anda hampir dapat menemui semua yang anda ingin cari dalam perisian kawalan internet. sekiranya anda mempunyai pengetahuan tentang sambungan internet dan tahu bagaimana mengkonfigurasi dan menjadikan VPN berfungsi dengan baik, itu akan menjadi kepuasan hebat untuk menggunakan Windscribe sebagai VPN percuma terbaik untuk PC. 

Tetapi jika anda bukan menguasai pengetahuan internet komputer, tetapan Windscribe yang rumit itu boleh menjadi mimpi buruk bagi para amatur. Sekiranya anda tidak tahu tentang apa istilah tersebut,seperti proksi, MAC, protocol, port, size paket, lebih baik anda tidak mengklik apa-apa dalam senarai. Bukan untuk menakut-nakutkan tetapi saya mematikan internet saya untuk sementara waktu hanya kerana saya telah menyesuaikan tetapan “size paket”.

VPN Percuma Terbaik

Bercakap mengenai tawaran percuma, Windscribe menawarkan 2GB trafik percuma setiap bulan. Sejujurnya, ini bukan perjanjian murah hati jika dibandingkan dengan strategi VPN percuma lain. Tetapi masih baik jika anda memerlukan sambungan tergesa-gesa atau kecemasan ke rangkaian peribadi maya, dan pek data 2GB sudah cukup untuk kebanyakan situasi. 

Hotspot Shield – perkhidatan VPN percuma dengan kesalahan biasa 

TIPS

UNTUK
Kelajuan sambungan yang sangat baik
Berfungsi dengan penstriman dalam talian
Mudah untuk digunakan
THERHADAP
Kebimbangan pembalakan
Persediaan manual yang rumit

VPN iTop yang Sangat Baik

Hotspot shield telah dianggap sebagai salah satu perkhidmatan VPN percuma terbaik di PC. Pada tahun 2020, Hotspot shield telah bergerak dari puncak ke lain Hotspot shield tersedia. VPN percuma di PC untuk kedua-dua Windows Mac. Anda boleh memuat turunaplikasi sepadan dengan PC yang sedang anda gunakan. Kemudian sama seperti VPN yang disokong perisian lain, hanya memasang & menjalankannya, anda akan mendapat Hotspot Shield asas. 

PN percuma terbaik untuk PC adalah iTop VPN

Antara muka pengguna Hotspot Shield cukup intuitif di bahagian tengah perisian terdapat butang "Sambungkan ke VPN" yang besar, dan anda boleh mengkliknya untuk membuat anda tersambung ke pelayan asas Hotspot Shield. 

Hotspot shield basic menawarkan lalu lintas 500 MB setiap hari. Saya akan mengatakan bahawa ia lebih murah hati daripada Windscribe. Kelajuan perisai hotspot asus juga bagus. 

iTop VPN – VPN percuma terbaik dan paling ekonomik untuk PC pada 

TIPS

UNTUK
Kelajuan sambungan yang sangat baik
Berfungsi untuk perisian rangkaian social, permainan dalam talian seperti pubg & roblex dan streaming dalam talian
Sangat intuitif untuk digunakan
Menambah pembersih penyemak imbas & penyekat Iklan sebagai nilai tambahan
THERHADAP
Pengguna maju yang perlu menyesuaikan internet mereka dengan mendalam
Pendek kata untuk pelayan

iTop VPN adalah penyedia perkhidmatan VPN yang berkembang dan segera menjadi salah satu VPN percuma terbaik untuk PC. Sama seperti VPN lain, VPN iTOP tersedia di PC Windows dan Mac. setalah anda memuat turun dan memasang iTop VPN, jalankan dan klik butang “Sambung”. Anda akan disambungkan secara automatic ke pelayan percuma mereka. La boleh dijalankan pada Windows 10 & Windows 7 tanpa masalah. 

Panduan pengguna iTop VPN melakukan yang terbaik di antara ketiga VPN percuma terbaik di PC. pengguna yang tidak memahami pengetahuan internet dapat mengakes ciri yang mereka perlukan untuk VPN. Seperti permainan dalam talian, rangkaian social, streaming dalam talian, semuanya mempunyai butang yang sesuai pada antara muka utama. Sebaliknya, bagi pengguna yang ingin menyesuaikan internet melalui aplikasi, mereka mungkin terlepas waktu ini. 

iTop Vpn - Akses Peribadi ke Internet

iTop VPN menawarkan 700 megabait trafik data VPN percuma yang menetapkan semula setiap hari. Terdapat lebihan 200 Megabait jika dibandingkan dengan perkhidmatan Hotspot Shield asas. Itu tawaran yang cukup bagus. Juga, iTop tidak mempunyai had kelajuan sementara Hotspot perisai asas mempunyai had lebar jalur 2Mbps. Yang boleh berguna dalam banyak keadaan. 

Bagi pengguna yang menguruskan berbilang PC dan peranti,untuk mencari VPN percuma terbaik untuk PC adalah pilihan yang baik untuk melindungi keselamatan komputer & rangkaian anda. Semua senarai VPN percuma terbaik untuk PC boleh dijalankan pada pelbagai peranti dan PC dan anda boleh gunakan secara percuma. Jika saya adalah anda, saya tidak akan membiarkan peluang pergi. Cubalah buat masa ini.


Related Articles for Reference

Lucky Chance to Get the Lowest Price Today!

36-m Plan Billed $59.99$431.64

Get It Now (60s)