Vidnoz AI creates engaging videos with realistic AI avatars. Free, fast and easy-to-use. Try for Free >
80% OFF

כותרת SEO: כיצד תוכנת VPN מאובטחת למחשב מגינה על הפרטיות האבטחה שלך?

נציג פה את נקודות המפתח שבגללן תוכנת VPN היא הכרחית לאבטחת האינטרנט במחשב. iTop VPN עשוי להיות ה-VPN החינמי הטוב ביותר להגן על אבטחת המידע שלכם.

על מנת להבין מדוע ואיך תוכנת VPN מאובטחת למחשב תומכת באבטחתם באינטרנט ומגינה על הפרטיות שלכם, יש להבין קודם כיצד תוכנת VPN עובדת ומתפקדת על האינטרנט במחשב שלכם על מנת להגן עליכם.

נציג את תוכנת ה-VPN המאובטחת ביותר למחשב.png

תוכנת VPN מאובטחת למחשב מחזקת את אבטחת המידע שלכם על ידי ניתוב המידע המשודר דרך המחשב שלכם לשרת מרוחק המוגדר במיוחד המנוהל על ידי ספק הרשת הוירטואלית הפרטית (VPN) שלכם. כך המידע שלכם לא מועבר דרך ספק האינטרנט שלכם או כל צד שלישי כלשהו אשר עלול לחשוף את הפרטים שלכם לציבור. בו בזמן, ה-VPN מקודד את המידע שלכם, כך שהם יקבלו ג'יבריש אלא אם כן הם ימצאו דרך לפענח את הקידוד.

איך תוכנת ה-VPN המאובטחת ביותר עובדת על המחשב.png

בנוסף, אם חיבור ה-VPN שלכם נופל באופן פתאומי כתוצאה מבעיות בחיבור, החיבור המאובטח שלכם ינותק על ידי מתג הכיבוי. תוכנת VPN טובה תדע לזהות נפילה פתאומית ותתנתק מתוכנות הנבחרות מראש, וכך תוריד את הסיכוי לאיבוד מידע וחשיפתו.

יתרון נוסף שיש לתוכנת VPN מאובטחת למחשב הוא שבזמן שימוש ב-VPN מאובטח תעבורת המידע שלכם לא תעבור דרך השרת המקומי של ספק האינטר שלכם, אלא תישלח לשרת של ספק ה-VPN. כתוצאה מכך, כתובת ה-IP שלכם תעבור מיסוך על ידי כתובת ה-IP הפיזית של שרת ה-VPN, וכתובת ה-IP האמיתית שלכם שניתנה לכם על ידי ספק האינטרנט שלכם לא תופיע.

הסתר את המיקום שלך עם תוכנת ה-VPN המאובטחת ביותר.png

כך, האקרים ונוכלים באינטרנט לא יוכלו לאתר את המיקום הפיזי שלכם על ידי ניתוח כתובת ה-IP שלכם, שזהו אחד השלבים החשובים ביותר לעבירות גניבת זהות שעלולות להוביל לגניבת הפרטים הפיננסיים שלכם או הונאות ברשתות החברתיות. 

השימושים של תוכנת ה-VPN המאובטחת ביותר למחשב.jpg

כפי שציינו לעיל, ניתן להשתמש ביתרון של הסתרת כתובת ה-IP האמיתית שלנו על ידי ה-VPN על מנת לעקוף מגבלות מסויימות. לדוגמא, Netflix מציעה ספריות תוכן שונות באזורים שונים. אם אתם מתגוררים בבריטניה ומעוניינים לצפות בפרקים של הסדרה 'ואן הלסינג', לא תוכלו לעשות זאת בגלל שהסדרה ב-Netflix זמינה לצפייה רק בארצות הברית. על ידי שימוש בתוכנת VPN מאובטחת ל-Windows, תוכלו לעקוף באופן מושלם את מגבלות המדינה של פלטפורמות צפייה ישירה כמו Netflix, Hulu, HBO וכדומה. כל מה שצריך לעשות זה לבחור שרת הנמצא בארצות הברית, ותוכלו לצפות ב'ואן הלסינג' גם מבריטניה.


אכן כן, תוכלו למצוא מילוני תוכנות VPN שונות באינטרנט כיום. למרות שישנן הרבה מאוד תוכנות VPN שתוכלו להתאים עצמכם אליהם על מנת לאבטח את האינטרנט שלכם, אך האם קיימת תוכנת VPN מאובטחת, מלאה, קלה לשימוש, והכי חשוב- חינמית?

תוכנת ה-VPN המאובטחת ביותר למחשב.png

iTop VPN הוא ספק שירות VPN מאובטח יוצא מן הכלל כאשר אנו מדברים על כל הגורמים באבטחת האינטרנט שלכם: מערכת מאובטחת, המונעת על ידי קידוד והצפנה ברמה של בנקים, על מנת להבטיח כי המידע המועבר מוגן על ידי שירות iTop VPN. הוא גם מספק מתג כיבוי על מנת לשמור על האנונימיות המוחלטת שלכם במקרה של נפילה פתאומית של האינטרנט שלכם. iTop VPN מציע מעל ל-100 שרתים במדינות שונות בכל העולם שניתן לבחור מהם (מוגבל בגרסה החינמית), תוכלו להחביא את זהותכם ואת מיקומכם האמיתי בקלות באמצעות iTop VPN. הפחיתו משמעותית את הסיכון לגניבת הזהות שלכם.

פרוטוקולי תוכנת ה-VPN המאובטחת ביותר.png

מלבד הדאגה בנוגע לאבטח באינטרנט, כפי שדיברנו, נוכל להשתמש ב-iTop VPN  על מנת לעקוף את חסימות המדינות השונות. תוכלו לגשת בקלות לתכנים חסומים על ידי שימוש ב-iTop VPN. iTop VPN תומך בשינוי האזור עבור Netflix, BBC, Disney+, Hulu, HBO Max, Paramount, תוכלו לצפות בתכנים החסומים לפי אזורים בכל הפלטפורמות הללו. בנוסף לצפייה ישירה, iTop VPN גם מסיר חסימות מהרבה תוכנות רשתות חברתית כגון WhatsApp, Telegram, Skype, Facebook ו-Twitter. כך שאם אתם נוסעים למדינות הללו, תוכלו להשתמש ב- iTop VPN על מנת ליצור קשר עם החברים והמשפחה שלכם באמצעות הרשתות החברתיות גם במדינות המצנזרות אותן.

השרתים הייעודים של תוכנת ה-VPN המאובטחת ביותר למחשב.png

ישנן כמה תכונות שימושיות ש- iTop VPN מציע עבורכם ואני בטוח שתוכלו להפיק מהן הרבה. דוגמת מנקה הדפדפן, חשוב מאוד לנקות את המידע הפרטי שלכם הנשמר באופן קבוע בדפדפן כיוון שזה מדליף את הפעילויות שלכם ברשת. אם אתם לא רוצים שאמא שלכם תעבור על היסטוריית הדפדפן שלכם, אז למה לתת להאקרים לעשות את זה? שלא לציין שהפרטים האישיים והפרטיות שלכם יכולים להישאב בקלות על ידי ניתוח הקבצים הזמניים הנשמרים בדפדפן שלכם. iTop VPN גם מציע לכם אפשרות של הגנת DNS, אשר מונע פריצות ל-DNS שלכם על ידי האקרים או תוכנות זדוניות, ומגן עליכם מפרסומות קופצות ואתרי דיוג (פישינג = phishing)

הגנת ה-DNS של תוכנת ה-VPN המאובטחת ביותר למחשב.png

האם זה מסובך להשתמש בשירות החינמי של iTop VPN? כלל וכלל לא.

iTop VPN היא כנראה התוכנה ה-VPN החינמית הקלה ביותר והטובה ביותר שתוכלו למצוא. הורידו אותה מהאתר הרשמי, התקינו אותה והפעילו אותה, ואתם מסודרים. כאשר אתם רוצים להתחבר לרשת המאובטחת פשוט לחצו על כפתור ההתחברות (Connect) וזה הכל. בלי הגדרות ידניות, בלי פרטי אשראי, פשוט לחצו והשתמשו. iTop VPN מציעה 700 מגבייט של תעבורת נתונים כל יום אשר מתאפסת מדי יום. כלומר שזה בערך GB20 בחודש. אם אתם גיימרים שצריכים לשחק משחק ברשת עם חבר מעבר לים, כמו PUBG, 700 המגבייט האלו יכולים לגמרי לספק את הצרכים שלכם.

אם אתם מחפשים תוכנת VPN מאובטחת וקלה לשימוש למחשב ול-Windows, iTop VPN היא האפשרות הטובה ביותר שלכם. iTop VPN מטפל גם בנוחות וגם באפשרויות הגנת הפרטיות שלכם ברשת. והכי חשוב, זה בחינם. שלא כמו תוכנות VPN אחרות כמו ExpressVPN או NordVPN, אשר דורשות את פרטי כרטיס האשראי שלכם, iTop VPN היא באמת תוכנת לחץ וסע. אני ממליץ בחום שתנסו אותה אם אתם צריכים VPN מאובטח!


Related Articles for Reference

Lucky Chance to Get the Lowest Price Today!

36-m Plan Billed $59.99$431.64

Get It Now (60s)