Vidnoz AI creates engaging videos with realistic AI avatars. Free, fast and easy-to-use. Try for Free >
80% OFF

ה-VPN הטובים ביותר בתשלום ובחינם למחשבי ווינדוס 10 [מעודכן ל2024]

רשימת 5 שירותי ה-VPN החינמיים הטובים ביותר שעובדים בצורה מושלמת בווינדוס 10. ננתח כל אחד מהם ממספר נקודות מבט: מהירות, רוחב פס, מחיר ("חצי חינם" או "חינם באמת").

ההטבה בשימוש ב-VPN בווינדוס 10 אינה מוערכת יתר. בין אם אתם מתעניינים באבטחת הנתונים שלך או בהוספת שכבות נוספות של אנונימיות כדי להימנע ממעקב על המחשב האישי שלכם. חלק מהמשתמשים, רוצים לבצע "זיוף גיאוגרפי" של כתובת ה-IP שלהם למיקום אחר על מנת לעקוף את ההגבלות האזוריות שלהם, כמו של תכני פלטפורמות הסטרימינג ושל משחקי אונליין. עבור חסימה אזורית של משחקי אונליין לווינדוס 10 במיוחד, תוכלו למצוא VPN בחינם שעובד כראוי בווינדוס 10 כדי שתוכלו לשחק בהם. לפיכך, עלינו למיין את ה-VPN הטובים יותר מבין אלפי האפשרויות כדי שתוכלו למצוא את האחד המתאים ביותר עבורכם.

ה-VPN הטוב ביותר למחשבי ווינדוס 10.jpg

תיאורטית, כמעט כל VPN יעבוד בווינדוס 10, נקודת המוקד היא לבחור את האופציות והתכונות שאתם צריכים. בכמה מה-VPNs ייתכן שהשרתים שלהם מותאמים למשתמשי קצה ניידים, חלקם עשויים להועיל בהפחתת האיחור במשחקי אונליין, וחלקם יכולים לקצר את זמן הטעינה בסטרימינג. כאן בחרנו מספר VPNs של ווינדוס 10 המציעים פתרונות פרטיות מתאימות ותכונות נוחות עבור המחשב האישי והווינדוס שלכם, כמו גם שירות שיעזור לכם לעקוף אתרים ושירותים החסומים בווינדוס 10 שלכם.

דברים החשובים לנו בבחירת VPN לווינדוס 10

1. באופן כללי, אתם יכול לבחור שירות VPN יוקרתי לווינדוס 10 מבלי לפגוע בביצועים והתכונות האפשריות של ה-VPN, אך דמי השירות יהיו גבוהים למדי. חשוב למצוא VPN לווינדוס 10 בעל מחיר מאוזן וביצועים מספקים.

2. בבחירת VPN לווינדוס 10 למחשב, מוטב שתחפשו מועמד בעל ביצועים טובים בכל רחביו והבולט בתכונה מסוימת, כמו עקיפת חסימות אזוריות, הגברת האנונימיות וכו'...

3. עדיף לקבל ניסיון בחינם. זה חשוב מכיוון שלא כל שירות VPN שווה את הכסף שמבקשים. לפעמים אתם יכולים לקבל הטבה מעולה עם תשלום סביר. או לקבל שירות לא אופטימלי לאחר ששולם כסף נוסף - הכל תלוי בצורך שלכם ל-VPN. לכן, אני ממליץ בחום על אפשרויות VPN חינמיים לווינדוס 10 - מכיוון שהן יכולות לעזור לכם להבין את הצרכים שלך.

Express VPN – ספק שירות מנוסה

ה-VPN הטוב ביותר למחשבי ווינדוס 10 – ExpressVPN.png

ExpressVPN הוא ה-VPN המפורסם ביותר במאגר השוק. הושק בשנת 2009, הוא בעל 12 שנות ניסיון כספק שירותי VPN. יציבות היא המאפיין הידוע ביותר עבור Express VPN. ו-ExpressVPN וצוות שירות הלקוחות שלו מקצועיים ומוכנים לפתרון בעיות עבור לקוחותיהם 24/7 ומשרתים לקוחות ממאות מדינות שונות.

לא מחובר – ExpressVPN.png

כשמדברים על התוכנה עצמה והפונקציות שלה, ExpressVPN מספקת 160 מיקומי שרתים ואזורים, המאפשר לכל היותר חמישה חיבורים בסך הכל (ממספר מכשירים). החלק הזוהר בשימוש ב-ExpressVPN הוא שהאפליקציה שלהם עובדת בווינדוס 10 די טוב. הוא דורש ממכם אפס ידע ברשתות מחשבים ותוכלו להגדיר את המחשב שלכם לחיבור VPN על ידי לחיצת כפתור אחת.

אבל עדיין יש חשש. ExpressVPN נחשב לתאגיד עם צנזורה ממשלתית וסמכות שיפוט. ישנם מקורות מידע אמינים המראים כי ה-ExpressVPN פגע במידע האישי של לקוחתיהם ומסר את מיקום בזמן אמת לממשלה למען השגת מטרותיהם. מלבד חשש האשראי, אסטרטגיית התמחור של ExpressVPN אינה חסכונית באותה מידה (גבוהה יחסית בהשוואה למחיר הממוצע), והיא אינה מציעה מבצע חינמי למשתמשיהם (בדרך כלל).

תכניות התמחור של ExpressVPN.png

טיפים

יתרונות:
אפליקציית ווינדוס נוחה לשימוש, תכונות שימושיות ויעודיות עבור ווינדוס
תמיכה בצ'אט מקוון אמין 24/7
שירות יציב ביותר
חסרונות:
לא הספק הזול ביותר, מחייב הרשמה בתשלום לתוכנית השירות שלו, ללא ניסיון חינם
חשש לדליפת מידע פרטי

Nord VPN – הגנת הבטיחות הגבוהה ביותר 

 

ה-VPN הטוב ביותר למחשבי ווינדוס 10 – NordVPN.png

כאשר אנו מדברים על בטיחות ואבטחה ברשת עבור VPN לווינדוס 10, ה-Nord VPN תמיד נמצא ברשימת "הטובים ביותר" מבחינת הקישוריות והגנת האבטחה שלו. יותר מ- 5000+ שרתים מגבים את הקישוריות של Nord VPN, ואתם יכול להבטיח ששירות ה-VPN שלך תמיד יהיה נגיש. כמו כן, הוא מאפשר 7 חיבורים לחשבון פירושו שתוכלו לחבר יותר מהמכשירים שלכם לשירות שלהם.

שרתי NordVPN.jpg

המאפיין החשוב ביותר עבור רוב משתמשי VPN במחשב הוא האבטחה ההדוקה שלו. Nord VPN מציע "הצפנה כפולה" לאבטחת האנונימיות והפרטיות של הנתונים שלכם. התעבורה שלכם תוצפן במכשירכם, ואז חבילת הנתונים תגיע לשרתי ה-Nord VPN אשר תצפין אותם פעם נוספת לאבטחה מרבית. בכך, האקרים לא ימצאו דרך לשבור את הגנתכם ואבטחת הנתונים שלכם מאושרת.

הצד השני של המטבע הוא שההצפנה האכופה גורמת לכך שהיעילות של Nord VPN גרועה בהרבה בהשוואה ל-VPNs לווינדוס 10 אחרים. בנוסף, ה-Nord VPN אינו מציע ניסיון חינם אלא החזר של 30 יום בלבד, ואנו יודעים כי אחריות ההחזר אינה אמינה תמיד. ה-Nord VPN מכוון במיוחד ללקוחות בעלי צורך מיוחד באבטחת נתונים. 

תכנית התמחור של NordVPN.png

טיפים

הצפנת נתונים כפולה, טוב לזקוקים לאבטחה מרבית
שרתים רבים ואמינים
חסרונות:
אינו מהיר בגלל ההצפנה כפולה
אין ניסיון חינם
הממשק מעט מורכב

Surfshark – בחירה חסכונית אחת

ה-VPN הטוב ביותר למחשבי ווינדוס 10 – Surfshark.png

Surfshark הינו מאתגר חדש במשחק. בהשוואה לשלמותו של ExpressVPN, ולאבטחה הגבוהה ש-Nord VPN מציע, Surfshark אינו כוח מוביל בשני תחומים אלו, אך הוא עדיין מוצא את מעמדו ועושה עבודה הגונה בתור VPN לווינדוס 10 המגן על הבטיחות והפרטיות שלכם.

ה-VPN הטוב ביותר למחשבי ווינדוס 10 – שרתי Surfshark.png

כמעצמה חדשה של VPN לווינדוס 10 ה-Surfshark מדהים עבור מחיר המנוי הנמוך שלו (אין ניסיון חינם). אסטרטגיית התמחור שלExpressVPN  מציעה $6.67 לחודש עבור מנוי שנתי, ו-$12.95 לתשלום חודשי. ה-Nord VPN יעלה לכם $3.71 לחודש עבור מנוי לשנה ו-$11.95 לתשלום חודשי. בהשוואה, Surfshark נחשב לאחד ה- VPN הזולים ביותר. הוא עולה לכם $2.49 לחודש עבור מנוי שנתי ו-$12.95 לחודש בודד. למרבה הצער, גם Surfshark אינה מציעה ניסיון חינם, אך המחיר של $2.49 לחודש עדיין אטרקטיבי מאוד. 

תכנית התמחור של Surfshark.jpg

הפונקציונליות המרכזית של Surfshark בינונית. יש לו יותר מ-3000 שרתים הממוקמים ב-80 אזורים. למרות שהוא בעל שרתים רבים בחו"ל, ביצועי המהירות של Surfshark אינם אידיאליים בין כל שירותי ה-VPN לווינדוס 10.
כך שגם אם Surfshark תומך בחיבור בלתי מוגבל לכל חשבון, בשל ההשהיה הגבוהה והביצועים הגרועים שלו, שימוש בו בעומס גבוה כמו עבור הורדות או צפייה בשידורים חיים נראה בלתי סביר להשגה עם Surfshark.

טיפים

יתרונות:
מחירים סבירים יחסית וחסכון בכסף
חיבורים ללא הגבלה לכל חשבון
מציע מספר כלים שימושיים
חסרונות:
הביצועים לא מספקים את כולם, איטי
אין הצפנה ייעודית

 בווינדוס 10 iTop VPN - אחד מה-VPN החינמיים האמיתיים הטובים ביותר לשימוש


ה-VPN הטוב ביותר למחשבי ווינדוס 10 – iTop VPN.png

ה-iTop VPN מציג מגוון פונקציונליות מדהים בווינדוס 10. עם למעלה מ-1000 שרתים ויותר מ-100 אזורים, ה- iTop VPN יכול להשיג כמעט את כל התכונות ש-VPNs אחרים לווינדוס 10 יכולים לבצע עם ביצועים הגונים. דבר אחד שכדאי להדגיש הוא של-iTop VPN יש מצב חינמי - הוא לגמרי בחינם לשימוש ואינו דורש פרטי אשראי או התחברות לפייפל, מה שאומר שהוא VPN חינמי ל-ווינדוס 10. והקו החופשי הינו מהיר כמו קווים מקצועיים אחרים.

 ה-VPN הטוב ביותר למחשבי ווינדוס 10 – iTop VPN מחובר.png

ה-iTop VPN מציע קו חופשי ללא הגבלה לרוחב הפס אך מכסה תנועה של 700 מגהבייט ליום בלבד המתאפס כל יום. זה תיאורטית אומר שאתם יכול להשתמש בשירות של iTop VPN ללא הגבלה בחינם, אם אינכם משתמשי הארדקור וצריכים להשתמש מדי פעם ב-VPN כדי לשפר את האנונימיות שלכם. או אם אתם רוצה לעקוף הגבלות אזוריות כמו להגיע לאתר יפני בבריטניה. והכי חשוב, ה-VPN החינמי הזה ל-Windows 10 מאפשר למשתמש ללמוד אם הוא זקוק לשירות VPN: לאבטחת האינטרנט? לשבירת המגבלה האזורית? או כדי לשפר את האנונימיות ולכסות את המידע האישי שלכם. על ידי שימוש ב-iTop VPN, הוצאות השימוש בשירות VPN נחתכות לאפס.

באזור אבטחת האינטרנט, נראה ש-iTop VPN מעט תפל. היעדר הצפנה מרובת שכבות גורם ל-iTop VPN לא להתאים לרמת אבטחה של Nord VPN. אבל הוא יכול להיות מהיר יותר מאשר Nord VPN מכיוון של-iTop VPN יש פחות שלבים בהצפנת התעבורה שלכם מה שמפחית את העיקוב במהלך השידור.

ל-iTop VPN יש מספר כלים שיכולים להגן על האבטחה שלכם ולמנוע התחזויות באינטרנט. לדוגמה, ה-iTop VPN AdBlocker יחסום עבורכם את מודעות האינטרנט כשיטה להגנה על ההפרטיות שלכם, וגם יפחית את האיום מאתרי פישינג ותכני NSFW. כמו כן, מנקה הדפדפן שלהם יכול לנקות לעומק את הקבצים הזמניים שלכם כך שהאקרים ואחרים לא יוכלו לעקוב אחר המידע הפרטי שלכם על ידי ניתוח הנתוני הזמניים. מערכת ייעילת הפרוקסי של iTop מציעה לכם קווים היעילים במיוחד עבור סטרימינג, משחקים ורשתות חברתיות, המאפשרים לכם להשתמש באפליקציה במדינות בעלי מגבלויות אזוריות.

טיפים

יתרונות:
VPN לשימוש חופשי עבור ווינדוס, מציע 700Mb ליום בחינם
מציע מספר כלים שימושיים
התוכנה מציעה מגוון של פרוקסי למטרות ואפליקציות שונות
מהיר, אמין
חסרונות:
פחות שרתים בהשוואה ל-VPN אחרים
אין הצפנה ייעודית
מכסה 700MB ליום בלבד (עדיין לגמרי חינם לשימוש)

ProtonVPN – עוד VPN חינם לשימוש בווינדוס 10

ה-VPN הטוב ביותר לווינדוס 10 – ProtonVPN.png

ה-ProtonVPN תמיד צץ כשאנו מדברים על VPN בחינם ללא הגבלה עבור ווינדוס 10. ל-ProtonVPN יש יותר מ-3000 שרתים הממוקמים ביותר מ-70 מדינות. השירות שהם מספקים הוא די בינוני אך הגון: הגנת אבטחה טובה בסך הכל, בחירת שרתים גלובלית... התכונה מושכת העין ביותר של ProtonVPN היא החשבון החינמי שלה.

ProtonVPN מנותק.png 

יש העשויים להרגיש מודהמים מאדיבות החשבון החופשי של ה-Proton VPN. החברה טוענת כי שירות ה-VPN לווינדוס 10 החינמי שלה אינו מוגבל הן לרוחב הפס והן לתנועה. אך הוא מוגבל להתאמה לשרת החינמי בלבד. במהלך השימוש בפועל, בשל מספר משמעותי של משתמשים בחינם ושרתים חינמיים מוגבלים, עומס רוחב הפס עלול להיות מאוד מטריד בעת השימוש בקווים החינמיים שלהם. ולחשבון החינמי יש הגבלה על מהירות ההורדה/ההעלאה והתנועה. החיבור גם אינו יציב. הסיבה פשוטה: יותר מדי אנשים משתמשים בה! אם תחליט לשדרג לחשבון הפרו, התשלום החודשי יהיה $4, לא עסקה ממש משכנעת בהשוואה לרשתות VPN זולות אחרות לווינדוס 10. 

תכניות התמחור של ProtonVPN.png

בעיה נוספת שיש ל-ProtonVPN היא שהתוכנה אינה מציעה ערך נוסף למשתמשיה. למרות שיש לה שירות רשת פרוטוקול וירטואלי הגון מאוד, חסר לה קו פרוקסי אופטימלי עבור נטפליקס, או עבור משחקי אונליין. זהו כתם קטן אך אשר אי אפשר להתעלם ממנו.

טיפים

יתרונות:
VPN חופשי לשימוש עבור ווינדוס 10 ללא הגבלה
ממשק משתמש קל לשימוש
אין צורך בחשבון הבנק שלכם, חינמי
חסרונות:
איכות גרועה של הפרוקסי החינמי שלהם
ללא ערך מוסף, שירות VPN טהור
התמחור מעט גבוה מהממוצע.

ישנם VPNs לווינדוס 10 רבים שתוכלו למצוא באינטרנט. אישית, הייתי אומר ש-VPN עם ניסיון חינם באמת הוא המומלץ ביותר. מכיוון שכאשר אתם מבינים טוב יותר את הצרכים שלך, אתם יכולים לקבל שירות מתאים עם מחיר סביר על סמך הניסיון שלכם. אין VPN מושלם אלא VPN המתאים ביותר עבורכם. אם אתם רוצה לקבל אבטחה משופרת לרשת שלכם, או להנות מבידור טוב יותר ללא הגבלה אזורית, נסו את ה-iTop VPN בתור בחירה טובה!


Related Articles for Reference

Lucky Chance to Get the Lowest Price Today!

36-m Plan Billed $59.99$431.64

Get It Now (60s)