Vidnoz AI creates engaging videos with realistic AI avatars. Free, fast and easy-to-use. Try for Free >
80% OFF

8 VPN terbaik untuk Percubaan Percuma Windows/PC 2024 [Percuma & Selamat]

Di sini adalah 8 VPN terbaik untuk percubaan percuma Window yang berbaloi untuk dipertimbangkan. Belajar tentang mereka, ambil tahu kelebihan dan kekurangan mereka, dan pilih yang mana sesuai.

Dengan semakin banyak syarikat mengambil untung dengan data peribadi anda, adalah baiknya untuk dapatkan VPN bagi Window atau PC anda. Jika anda bimbang tentang akses, keselamatan dan kandungan privasi anda, maka anda perlu gunakan VPN! VPN menggunakan server untuk menghantar data anda, dan menutup alamat IP anda dengan sambungan yang disulitkan. Sama seperti anda memerlukan perlindungan malware dan anti virus untuk komputer anda, anda perlukan VPN untuk pelayar anda. Ianya semudah itu sahaja. Apa VPN yang bagus untuk digunakan? Artikel ini menyenaraikan 8 VPN untuk window yang boleh anda dapatkan percubaan percuma. Mari kenali VPN yang terbaik untuk percubaan percuma Window yang anda patut cuba.

VPN untuk Percubaan Percuma Window

Anda akan gembira bila tahu bahawa terdapat banyak pilihan VPN untuk servis percubaan percuma PC untuk dipilih. VPN percuma untuk percubaan percuma PC yang sangat baik akan memastikan identiti anda tetap dilindungi ketika melayari sesuatu dalam internet. Berikut adalah 8 VPN percuma teratas untuk percubaan percuma Window. Kami telah senaraikan pilihan-pilihan yang hebat kerana mereka boleh dipercayai, mengambil perhatian yang berat terhadap privasi anda, menyediakan perisai ketika anda melayari internet, dan meningkatkan kelajuan penggunaan internet anda.

Yang pertama dalam senarai kami adalah Express VPN yang menjanjikan kelajuan pantas, rangkaian global yang luas, dan terbaik dalam kuasa nyahsekat. Tambahan lagi, ianya disertakan dengan jaminan pulangan wang selama 30 hari.

Express VPN untuk Percubaan Percuma Window

Express VPN berfungsi di 94 negara dan mempunyai rangkaian 30 server, dan menjanjikan bahawa ia boleh nyahsekat pelbagai servis strim di seluruh dunia. Walaupun anda tinggal di negara yang mempunyai penapisan ketat, Express VPN akan benarkan anda layari laman-laman web yang ditapis.

Untuk strim kandungan HD, anda akan dapat kelajuan lebih daripada 5 Mbps, sementara untuk strim Ultra HD, kelajuan dinaikkan lebih daripada 25 Mbps, menakjubkan! Ia dilengkapi dengan ujian kelajuan yang terbina, untuk memudahkan anda ketahui berapa kelajuan anda anda terima untuk pelayaran, tanpa perlu anda berteki-teki berapa kelajuannya. Tambahan pula, Express VPN adalah 100% selamat.

Kelebihan

· VPN yang premium didatangkan dengan jaminan pulangan wang selama 30 hari

· Memintas sekatan geo dengan mudah

· Penyulitan gred tentera

· Berfungsi di 94 negara dan mempunyai 3000 server

Kekurangan

· Tetapan dan konfigurasi yang terhad

· Tiada sokongan telefon

Satu lagi VPN percubaan percuma Window yang boleh anda cuba adlaah Systweak VPN. Ia didatangkan dengan Kill Switch dan kepintaran DNS. Penyulitan gred tentera 256-bit yang hebat ini menjadikan ia salah satu yang terbaik di dalam industri. And boleh melayar tanpa dikenali dan menyembunyikan alamat IP anda dengan cekap, dimana privasi dalam talian anda dilindungi.

Percubaan Percum Systweak VPN

Tambahan pula, anda akan dapat pintas pintasan IPS dengan VPN ini. Sama ada anda mahu melihat lama-laman web yang disekat, strim rancangan TV negara-negara lain, filem, dan banyak lagi, semuanya akan menjadi boleh dengan Systweak VPN.

Bahagian terbaik tentang Systweak VPN adalah ia melindungi sistem anda daripada pelbagai jenis ancaman digital. Untuk kelajuan, anda tidak perlu bimbang kerana ia menawarkan kelajuan 6.91 MB untuk melayari internet.

Kelebihan

· Penyulitan gred tentera 256-bit AES

· Berfungsi di 50+ negara

· Pintas pintasan ISP

· Tiada sekatan demografik

Kekurangan

· Server terhad

· Tidak dikenali ramai kerana masih baru

iTop VPN adalah antara yang terbaik dan servis VPN yang paling dipercayai yang disertakan dengan penyulitan gred tentera. Ia menyembunyikan alamat IP anda dengan cekap, menjaganya dengan selamat daripada pengesan dan penggodam. Tambahan pula, iTop VPN memilih protokol rangkaian yang paling laju untuk anda supaya anda tidak perlu bimbang tentang melayari internet dan kelajuan muat turun.

iTop VPN Percuma

Lebih-lebih lagi, ia menawarkan ciri Kill Switch, yang akan berfungsi sebagai pengawal jaringan anda dan memutuskan sambungan secara automatik apabila tiadanya internet. Dengan cara ini, maklumat sensitif anda tetap tersembunyi.

Ia memiliki 1800+ servers, boleh disambungkan sehingga 5 peranti, dan berfungsi lebih daripada 100 lokasi. Anda boleh memilih pelbagai server percuma dan menikmati rangkaian yang laju dan stabil.

Kelebihan

· VPN percuma yang hebat

· Penyulitan gred tentera dengan server proksi global

· Dapatkan lebar jalur tanpa had

· Sokongan pelanggan 24/7

Kekurangan

· Beberapa server percuma boleh menjadi perlahan kerana beban berlebihan

· Versi percuma akan benarkan data sehingga 700MB

Jika anda mencari percubaan percuma VPN untuk Window yang lain, ini adalah pilihan yang lain untuk anda. Cuba Proton VPN. Ia didatangkan dengan percubaan percuma dan menawarkan hasil nyahsekat yang hebat, klien berkebolehan, dan pelan percuma jalur lebar tanpa had.

Proton VPN untuk Windows

Ianya adalah perkhidmatan VPN yang berpusat di Swiss dan mempunyai rekod prestasi yang sempurna berkenaan dengan keselamatan. Bahagian yang paling hebat tentang Proton VPN adalah ianya mengurus server mereka sendiri. Perkhidmatan ini disokong sehingga 10 peranti, mesra P2P, sokongan Tor yang terbina, perlindungan kebocoran DNS, dan mempunyai suis mati. 

Dalam soal privasi, Proton VPN menjanjikan privasi yang kuat dan membolehkan para pengguna untuk melayari laman-laman yang disekat dengan selamat. Berkenaan dengan kelajuan, ianya tidak akan berada di bawah 200 Mbps.

Kelebihan

· Pelan percuma disediakan dengan jalur lebar tanpa had

· Aplikasi diaudit dan sumber terbuka yang hebat

· Aplikasi peranti mudah alih yang sangat baik

· Versi berbayar akan nyahsekat Disney+, Amazon, iPlayer, and Netflix di kawasan-kawasan yang berlainan

Kekurangan

· Pelan berbayar adalah mahal

· Tiada sokongan live chat

Anda mungkin perlu: VPN yang Terbaik untuk Window & Muat Turun VPN Window Percuma untuk Digunakan

Nord VPN adalah penyedia perkhidmatan VPN amat disyorkan dan menawarkan banyak ciri-ciri yang bernilai. Ianya mudah diguna, mempunyai 5000+ server, berfungsi di 50+ negara, dan mempunyai lapisan keselamatan yang ekstra, termasuk Kill Switch. Disebabkan oleh Kill Switch, sambungan akan ditamatkan dengan automatik apabila tiadanya internet supaya alamat IP anda tetap selamat.

 Nord VPN untuk Windows

Tahap prestasi Nord VPN tidak akan mengecewakan anda, dan ianya salah satu VPN yang paling laju. Ianya juga membolehkan anda memuat turun aplikasi peranti mudah alih untuk menggunakan servis VPN mereka pada telefon pintar anda. Ianya VPN pelbagai guna yang berkualiti tinggi. Berkenaan dengan kelajuan, ia tidak akan berada di bawah 70 Mbps.

Tambahan lagi, anda akan kagum dengan ciri-ciri keselamatan Nord VPN. Ia menawarkan AES dengan kunci 256 bit. Dan ia tidak akan simpan, memantau, atau merakam sebarang maklumat peribadi.

Kelebihan

· Penyulitan AES-256

· 50+ negara dan lebih daripada 5000 servers

· Aplikasi mudah alih yang hebat

· Sokongan live chat yang baik

Kekurangan

· Beberapa masalah UI klien

Oleh kerana kita sedang mengulas tentang VPN terbaik untuk percubaan percuma Window, kita harus memasukkan Surfshare ke dalam senarai kita. Perkhidmatan VPN yang baik ini memberikan anda ruang untuk akses ke internet tanpa membahayakan maklumat peribadi atau alamat IP anda.

Surfshark VPN

Bukan itu sahaja, Surfshark boleh menghalang iklan dengan mudah, malware, cubaan phishing, dan pengesan. Apa yang anda perlukan hanyalah satu akan Surfshark, dan and boleh menggunakan akaun yang sama untuk mana-mana peranti yang anda mahu. 

Aktiviti dalam talian anda tetap tidak dikenali, dan ciri Kill Switch akan membolehkan anda memutuskan sambungan apabila terdapat masalah internet.

Kelebihan

· Anda boleh akses kandungan geo yang disekat dengan mudah

· Penggunaan internet dan kelajuan muat turun yang hebat

· Pelbagai sambungan hop yang baik

· 1700+ server dan berfungsi pada peranti tanpa had

Kekurangan

· Sokongan pelanggan yang kurang baik

· Kelajuan berkurang apabila sedang menggunakan torrent

CyberGhost adalah perkhidmatan VPN yang berpusat di Romania yang mempunyai pengalaman lebih dari 15 tahun dalam industri ini. Ia akan memastikan maklumat peribadi dan alamt IP anda benar-benar selamat dari pihak berkuasa dan penggodam.

CyberGhost VPN

This VPN hides your IP address and will keep your internet activities encrypted whenever you browse censored sites on the internet.  

It is compatible with TOR, can be installed in your system in less than five minutes, and is very easy to use. 

Kelebihan

· Ia didatang dengan jaminan pulangan wang selama 45 hari

· Sokong kesemua protokol dan penyulitan yang kuat

· Profail server yang baik

· Kelajuan yang sangat baik ketika menggunakan Torrent

Kekurangan

· Sokongan pelanggan yang kurang baik

· Ia mungkin tidak se“anonymous” seperti yang didakwa oleh VPN ini

Untuk VPN percubaan percuma bagi Window yang terakhir, kami perkenalkan Hotspot Shield. Ia didatangkan dengan penyulitan gred tentera, akan berfungsi pada lima peranti dengan satu akaun, berfungsi dengan Disney+, BBC player, Sling TV, Hulu, Prime Video, dan Netflix, and menawarkan sokongan live 24 x 7 yang sempurna.

Hotspot Shield VPN

Hotspot Shield mempunyai rangkaian 3200+ server dan berfungsi lebih dari 70 negara. Ia akan menutup alamat IP anda untuk memastikan maklumat peribadi anda selamat. Berkenaan dengan kelajuan, ia akan membolehkan anda melayari laman-laman web yang berlainan dengan laju

Kelebihan

· Lebih dari 3200 server

· Sokongan pelanggan yang sangat baik

· Jaminan pulangan wang selama 45 hari

· Kelajuan yang baik dengan Torrent

Kekurangan

· Pelan langganan tidak mesra belanja

· Terhad kepada beberapa peranti yang diterima

Kesimpulan

Sekarang anda telah ketahui tentang VPN untuk percubaan percuma Window yang terbaik, anda boleh pergi dan pilih salah satu VPN yang memenuhi keperluan dan kehendak anda. Namun, dari kesemua VPN ini, iTop VPN lebih menonjol sebagai yang terbaik kerana ianya laju, boleh dipercayai, dan percuma. Penyulitan gred tentera iTop VPN lebih menonjol berbanding yang lain. Tambahan pula, ia mempunyak rangkaian jalur lebar global, percuma dari polisi logging, protokol-protokal rangkaian yang spesifik; anda    boleh strim pelbagai siri Netfilix, 24/7 sokongan pelanggan, dan satu akaun boleh berfungsi pada pelbagai peranti. Jadi, cubalah iTop VPN hari ini dan ketahui kenapa ianya yang terbaik! 


Related Articles for Reference

Lucky Chance to Get the Lowest Price Today!

36-m Plan Billed $59.99$431.64

Get It Now (60s)