Vidnoz AI creates engaging videos with realistic AI avatars. Free, fast and easy-to-use. Try for Free >
80% OFF

8 תוכנות ה-VPN המובילות ל-Windows/מחשב בעלות תקופת ניסיון חינם 2024 [חינמיות ומאובטחות]

להלן 8 תוכנות ה-VPN המובילות ל-Windows בעלות תקופת ניסיון חינם ששווה לבדוק. למדו עליהם, הכירו את היתרונות והחסרונות, ובחרו את המתאימה לכם.

כאשר יותר ויותר חברות מייצרות רווח מהמידע האישי שלכם האופן קבוע, זה רק הגיוני להשיג תוכנת VPN ל-Windows או למחשב האישי. אם אתם חוששים בנוגע לגישה שלכם לתכנים, אבטחה, ופרטיות, אז כדאי לכם להשתמש ב-VPN! VPN משתמש בשרת מרוחק על מנת להעביר את כל המידע שלכם, והוא ממסך את כתובת ה-IP שלכם על ידי שימוש בחיבור מוצפן. בדיוק כשם שאתם צריכים תוכנת אנטי וירוס במחשב שלכם על מנת להגן עליו מווירוסים, אתם צריכים תוכנת VPN עבור הדפדפן שלכם. זה כזה פשוט. איזו תוכנת VPN טובה וכדאי להשתמש בה? כתבה זו מביאה 8 תוכנות VPN ל-Windows שמאפשרות לכם להתחיל עם תקופת ניסיון חינם. בואו נכיר את תוכנות ה-VPN המובילות ל-Windows בעלות תקופת ניסיון חינם שכדאי לכם לנסות.

VPN ל-Windows עם תקופת ניסיון חינם.jpg 

כשזה מגיעה לתוכנת VPN למחשב בעלת תקופת ניסיון חינם, תשמח לדעת שיש שפע של אפשרויות לבחור מתוכן. תוכנת VPN מצויינת למחשב בעלת תקופת ניסיון חינם תוודא שהזהות שלכם נשארת מוגנת בעת שאתם גולשים באינטרנט. להלן 8 תוכנות VPN ל-Windows בעלות תקופת ניסיון חינם. אלו שמופיעות כאן הן בחירות נהדרות בגלל שהן אמינות, שמות דגש על הפרטיות שלכם, מספקות מגן מאובטח בעת הגלישה, ומגבירות את מהירות חווית הגלישה שלכם.


ראשונה ברשימה שלנו היא Express VPN אשר מבטיחה מהירות שיא, רשת גלובלית נרחבת ויכולות הסרות חסימה מצויינות. בנוסף, היא מגיעה עם אחריות להחזר כספי של 30 יום. 

Express VPN ל-Windows תקופת ניסיון חינם.png

תוכנת Express VPN עובדת ב-94 מדינות ויש לה רשת של 3000 שרתים, ומבטיחה שהיא תוכל להתיר חסימות של כמה שירותי צפייה ישירה בכל העולם. גם אם אתם גרים במדינה עם צנזורה נוקשה, Express VPN תאפשר לכם לגלוש גם באתרים המצונזרים.

לצורך צפייה ישירה בתוכן באיכות HD, תקבלו מהירות של יותר מ-Mbps5, בעוד שלצפייה ישירה בתוכן באיכות Ultra HD, המהירות עוברת את ה-Mbps25, וזה מדהים! התוכנה מגיעה עם בודק מהירות מובנה, אשר מקל עליכם לדעת איזו מהירות אתם מקבלים עבור הגלישה, ומונע ניחושים מיותרים. בנוסף, Express VPN בטוחה ומאובטחת ב-100%.

יתרונות

·        VPN באיכות פרמיום עם אחריות להחזר כספי של 30 יום

·        עוקפת הגבלות אזורים בקלות

·        הצפנה ברמה צבאית

·        עובדת ב-94 מדינות ובעלת 3000 שרתים

חסרונות

·        הגדרות ותצורות מוגבלות

·        אין תמיכה טלפונית 

תוכנת VPN נוספת ל-Windows בעלת תקופת ניסיון חינם שאתם יכולים לנסות היא Systweak VPN. היא מגיעה עם מתג כיבוי ו-DNS חכם. הצפנת ה-256-bit הנהדרת ברמה הצבאית הופכת את התוכנה לאחת מהטובות בכל התחום. ניתן לבצע גלישה אנונימיות ולהסתיר את כתובת ה-IP שלכם ביעילות, אשר שומר על הפרטיות שלכם מוגנת.

Systweak VPN תקופת ניסיון חינם.jpg

בנוסף, אתם תקבלו מעקף למגבלות של ספק האינטרנט שלכם עם תוכנה זו. בין אם אתם רוצים לצפות באתרים מוגבלים, מעוניינים בצפייה ישרה של תוכניות טלוויזיה של מדינות אחרות, סרטים, ועוד, הכל אפשרי עם Systweak VPN.

הדבר הטוב ביותר ב- Systweak VPN הוא שהיא מגינה על המערכת שלכם מכל מיני איומים דיגיטליים. וכשזה מגיע למהירות, אין לכם מה לדאוג בגלל שהיא מציעה מהירות של MB6.91 לגלישה.

יתרונות

·        תקן הצפנה מתקדם ברמה צבאית של 256-bit

·        עובדת ב-50+ מדינות

·        עוקפת מגבלות של ספק האינטרנט

·        אין מגבלות דמוגרפיות

חסרונות

·        רשימת השרתים מוגבלת

·        לא הרבה מכירים אותה היות והיא חדשה



iTop VPN הוא אחד משירותי ה-VPN הטובים והאמינים ביותר אשר מגיע עם הצפנה ברמה צבאית. התוכנה מסתירה את כתובת ה-IP שלכם ביעילות, ושומרת עליה בטוחה מפני האקרים ועוקבים למיניהם. בנוסף, iTop VPN בוחרת את פרוטוקול הרשת המהיר ביותר עבורכם כך שלא תצטרכו לדאוג בנוגע לגלישה ומהירות הורדה. 

iTop VPN חינמית.jpg

יתר על כן, היא מציעה שירות מתג כיבוי, אבל משמש כמגן רשת ומנתק באופן אוטומטי כל חיבור כאשר אין אינטרנט. כך הפרטים הרגישים שלכם נשארים חבויים.

יש לה 1800+ שרתים, יכולת להתחבר עד ל-5 מכשירים שונים, ועובדת ביותר מ-100 מקומות. אתם יכולים לבחור מתריסר שרתים חינמיים וליהנות מרשת מהירה ויציבה.



יתרונות

·        תוכנת VPN חינמית מצויינת

·        הצפנה ברמה צבאית עם שרתי פרוקסי גלובליים

·        רוחב פס בלתי מוגבל

·        שירות לקוחות 24/7

חסרונות

·        חלק מהשרתים החינמיים עלולים להיות איטיים בגלל עומס

·        הגרסה החינמית מתירה עד MB700 של נתונים 

אם אתם מחפשים תוכנת VPN נוספת בעלת תקופת ניסיון חינם ל-Windows, הנה אופציה נוספת עבורכם. נסו את Proton VPN. היא מגיעה עם תקופת ניסיון חינם ומציעה תוצאות הסרת חסימות מצויינות ותוכנית חינמית ללא הגבלת רוחב פס.

Proton VPN ל-Windows.jpg

זהו שירות VPN שוויצרי בעל רקורד ללא דופי בכל הנוגע לאבטחה. הדבר הטוב ביותר בנוגע ל-Proton VPN זה שהם מנהלים את השרתים של עצמם. השירות תומך עד 10 מכשירים, ידידותי ל-P2P, כולל תמיכה מובנית ל-Tor, הגנת מדליפת DNS, ובעל מתג כיבוי.

בכל הנוגע לפרטיות, Proton VPN מבטיחה פרטיות חזקה ומאפשרת למשתמשים לגלוש באתרים מצונזרים באופן בטוח ומאובטח. ובנוגע למהירות, היא לא תרד מתחת ל-200 Mbps.

יתרונות

·        התכנית החינמית זמינה עם רוחב פס ללא הגבלה

·        אפליקציות מבוקרות וקוד פתוח פנטסטי

·        האפליקציות למכשירים הניידים מצויינות

·        הגרסה בתשלום תסיר חסימות אזורים של Disney+, Amazon, iPlayer ו-Netflix.

חסרונות

·        התכניות בתשלום יקרות

·        חסר תמיכה בצ'אט לייב

Nord VPN הוא ספק שירותי VPN מומלץ ביותר אשר מציע הרבה תכונות חשובות. הוא קל לשימוש, בעל 5000+ שרתים, עובד ב-50+ מדינות, ובעל שכבת אבטחה נוספת, כולל מתג כיבוי, החיבור מסתיים מיידית כאשר אין אינטרנט כך שכתובת ה-IP שלכם נשארת מאובטחת. 


רמת הביצועים של Nord VPN לא תאכזב אתכם, וזוהי אחת מתוכנות ה-VPN המהירות ביותר. היא גם מאפשרת לכם להוריד את האפליקציה הניידית על מנת להשתמש ב-VPN שלהם בסמארטפון שלכם. היא תוכנת כלבו באיכות גבוהה. בכל הנוגע למהירות, היא לא יורדת מתחת ל-70 Mbps.

בנוסף, Nord VPN תרשים אתכם עם תכונות האבטחה שלה. היא מציעה תקן הצפנה מתקדם של 256-bit. והיא לא תשמור, תנטר או תקליט את הפרטים האישיים שלכם.

יתרונות

·        תקן הצפנה מתקדם 256

·        50+ מדינות ויותר מ-5000 שרתים

·        אפליקציה ניידת מעולה

·        צ'אט תמיכה לייב

חסרונות

·        כמה בעיות בממשק המשתמש 

היות ואנחנו מדברים על תוכנות ה-VPN המובילות בעלות תקופת ניסיון חינם, אנחנו חייבים לכלול את Surfshark ברשימה שלנו. שירות ה-VPN המצויין הזה מעניק לכם חופש לגשת לאינטרנט מבלי לסכן את המידע האישי שלכם או את כתובת ה-IP שלכם.

 

ולא רק זה, Surfshark יכול לחסום בקלות פרסומות, תוכנות זדוניות, ניסיונות פישינג ומעקבים. כל מה שצריך זה חשבון אחד של Surfshark ותוכלו להשתמש באותו החשבון על כל מכשיר שתרצו.

הפעילויות שלכם ברשת יישארו אנונימיות, ותכונת מתג הכיבוי תאפשר לכם לנתק את החיבור בכל פעם שיש בעיה באינטרנט.

יתרונות

·        ניתן לגשת לתוכן חסום גיאוגרפית בקלות

·        מהירות גלישה והורדה טובות

·        חיבור המולטי-הופ טוב

·        1700+ שרתים ועובדת על מספר בלתי מוגבל של מכשירים

חסרונות

·        שירות לקוחות גרוע

·        יכולה לקבל מהירות איטית בטורנטים 


CyberGhost הוא שירות VPN רומני בעל יותר מ-15 שנות התמחות בתחום. הוא ישמור על המידע האישי ועל כתובת ה-IP שלכם מוגנים לחלוטין מרשויות והאקרים למיניהם. 

CyberGhost.jpg

תוכנת ה-VPN הזאת מסתירה את כתובת ה-IP שלכם ושומרת על הפעילויות ברשת שלכם מוצפנות בכל פעם שאתם גולשים באתרים מצונזרים ברשת.

יש לה תאימות ל-TOR, ניתן להתקין אותה תוך פחות מחמש דקות והיא קלה מאוד לשימוש.

יתרונות

·        מגיעה עם אחריות להחזר כספי של 45 יום

·        תומכת בכל ההצפנות והפרוטוקולים העוצמתיים

·        שרתים בעלי פרופיל טוב

·        מהירות מצויינת בטורנטים

חסרונות

·        שירות לקוחות גרוע

·        עלול שלא להיות אנונימי כפי שה-VPN טוען 

ואחרונה ברשימת תוכנות ה-VPN ל-Windows בעלות תקופת ניסיון חינם, יש לנו את Hotspot Shield. היא מגיעה עם הצפנה ברמה צבאית, עובדת על חמישה מכשירים עם חשבון אחד, עובדת עם Disney+, BBC Player, Sling TV, Hulu, Prime Video, ו-Netflix, ומציעה שירות תמיכה מדהים 24/7. 

Hotspot Shield.jpg

ל-Hotspot Shield יש 3200+ שרתים והיא עובדת ביותר מ-70 מדינות. היא תמסך את כתובת ה-IP שלכם ותשמור על המידע האישי שלכם מוגן. בכל הנוגע למהירות, היא תאפשר לכם לגלוש באתרים שונים די מהיר.

יתרונות

·        יותר מ-3200 שרתים

·        שירות לקוחות מצויין

·        אחריות להחזר כספי של 45 יום

·        מהירות טובה עם טורנטים

חסרונות

·        התכנית בתשלום די יקרה

·        מספר מוגבל של מכשירים


כעת כשאתם יודעים על תוכנות ה-VPN המובילות ל-Windows בעלות תקופת ניסיון חינם, אתם יכולים לבחור איזו תוכנת VPN שמתאימה לדרישות ולצרכים שלכם. עם זאת, מכולן, iTop VPN בולטת כטובה ביותר בגלל שהיא מהירה, אמינה וחינמית. ההצפנה ברמה הצבאית של iTop VPN בולטת מעל השאר. בנוסף, יש לה רשת של רוחב פס גלובלי, ללא דרישה בהתחברות, פרוטוקולי רשת ספציפיים, ניתן לראות בצפייה ישירה סדרות Netflix, שירות לקוחות 24/7, וחשבון אחד עובד על מספר מכשירים. נסו את iTop VPN היום וגלו מדוע היא הטובה ביותר!


Related Articles for Reference

Lucky Chance to Get the Lowest Price Today!

36-m Plan Billed $59.99$431.64

Get It Now (60s)