Vidnoz AI creates engaging videos with realistic AI avatars. Free, fast and easy-to-use. Try for Free >
80% OFF

מהו מתג כיבוי? תוכנת ה-VPN החינמית בעלת מתג הכיבוי הטובה ביותר להגנה על הפרטיות שלכם

מתג כיבוי הוא מונח ב-IT אשר מתאר מנגנון שמכבה/מנתק תוכנה שפועלת או מכשיר פונקציונלי כלשהו בכוונה תחילה.

תוכנת VPN עם מתג כיבוי – מדוע זה חשוב.png כאשר מדברים על מתג כיבוי בתוכנת VPN בסביבת אבטחת האינטרנט, אפשרות מתג כיבוי ב-VPN תוכננה על מנת לשרת את אבטחת פרטיות האינטרנט שלכם על ידי כיבוי אוטומטי של חיבור האינטרנט במידת הצורך.

מבחינה טכנית, זה מגן על אבטחת האינטרנט שלכם על ידי כיבוי/ניתוק מיידי של חיבור האינטרנט כאשר שירות ה-VPN שלכם נכבה רגעית/בטעות, וזאת על מנת 

למנוע דליפת מידע פוטנציאלית או התקפת סניפינג.

אופן הפעולה של מתג הכיבוי.pngאנו יודעים כיצד פועל VPN על מנת להגן עליכם ממתקפות זדוניות וגניבות מידע אישי. באופן כללי, כאשר מתחברים לאינטרנט באמצעות VPN, במקום להקים חיבור לספק האינטרנט המקומי שלכם, החיבור ינותב לשרת של ספק ה-VPN (רשת פרטית וירטואלית = Virtual Private Network). ה-VPN יצפין את פאקטות המידע שלכם לפני שליחתם, ויפצח את ההצפנה לאחר שהפאקטות מגיעות ליעדן. זהו שירות אשר ספק האינטרנט שלכם לא מציע. אבטחת החיבור שלכם יכולה להועיל משימוש ב-VPN בעל מתג כיבוי עקב הסיבות הבאות:

טיפים:

 1. המידע שלכם יהיה מוצפן במהלך כל השליחה והשידור.
 2. הפרוקסי שלכם ינותב לשרת במקום שונה מהמיקום האמיתי שלכם, כך שגם אם מישהו יירט את המידע שלכם ויפענח אותו (כמעט בלתי אפשרי), הפרטים האישיים והכתובת שלכם לא יידלפו / גנבי זהות לא יוכלו לעקוב אחר פרטי התשלום שלכם.
 3. חלק מספקי האינטרנט יחסמו אתכם מלבקר באתרים מסויימים, או יגבילו את החיבור שלכם לשירותי אינטרנט שונים, לדוגמת משחקי אונליין, שירותי צפייה ישירה כגון Netflix או Hulu. שירות VPN עוקף את הבעיה הזו.

ככלי תגובתי המתייחס לתחום אבטחת הסייבר, כאשר ה-VPN שלכם בעל מתג הכיבוי מתנתק בטעות מסיבות מסוימות, מתג הכיבוי של ה-VPN ינתק באופן מיידי את כל זרימת הנתונים ויסיים את החיבור. כך שהאקרים וגנבי זהויות למיניהם לא יוכלו לפענח את המידע שלכם ולהשיג דבר מה בעל ערך גם כאשר אתם לא מכוסים על ידי VPN היות והחיבור ינותק מיידית ברגע שה-VPN יתנתק. מתג הכיבוי של ה-VPN לא משאיר חלון זמן להאקרים לפצח את ההגנה שלכם דרך האינטרנט למחשב האישי שלכם. 


בשנת 2020, מספר הנכסים הדיגיטליים שנחשפו על ידי האקרים עלה ב-141% ביחס לשנה הקודמת, ולפי Risk Based Security, הביא לכ-37 מיליארד רשומות שנחשפו ונפגעו. כתוצאה מכך, תוכנת VPN עם מתג כיבוי הפכה לכלי חשוב מאוד עבור אנשים פרטיים ועסקים על מנת לשמור על פרטים אישיים ומידע חסוי. למרות שניתן להשיג שירותי VPN ללא תוכנה ייעודית, אלא על ידי הגדרות חיבור VPN שניתן להגדיר ידנית ב-Windows, אם אתם מעוניינים להשתמש בשירות VPN שיש לו מתג כיבוי, אתם חייבים להשתמש בשירות VPN שמגיע כתוכנה נפרדת, וצריך לוודא שהם אכן מספקים שירות של מתג כיבוי. כדי לדעת כיצד לבחור שירות VPN מתאים מהקיימים בשוק, ניתן לקרוא כמה ביקורות על תוכנות VPN ל-Windows כרפרנס.

ארצה להציג כאן שירות VPN מתאים עם מתג כיבוי שיוכל להגן על אבטחת חיבור האינטרנט שלכם – iTop VPN.

iTop VPN – VPN עם מתג כיבוי.png

iTop VPN הוא ספק שירותי VPN עולה אשר יש לו בהשוואה את העלות כמול תועלת הטובה ביותר ורמת ההגנה הגבוהה ביותר עם מתג כיבוי. הוא הפך להיות אחד משירותי ה-VPN החינמיים הטובים ביותר למחשב ולטלפון הנייד. iTop VPN קיים גם למערכות הפעלה של Windows וגם ל-MacOS. אין צורך ללמוד הנדסת טילים על מנת להשתמש ב-iTop VPN, פשוט הורידו אותו מהאתר הרשמי שלהם, התקינו אותו, הפעילו אותו לחצו על כפתור החיבור (Connect), ואז תוכלו להתחבר לשרתים המאובטחים שלהם. התוכנה פועלת על Windows 10 וגם על Windows 7 ללא כל בעיה.

פונקציית מתג הכיבוי של iTop VPN

iTop VPN מנצל את היתרון בהתאמת סטנדרטי אבטחה ברמה של בנקים, מה שאומר שהמידע האישי החשוב שלכם מוצפן ומוגן באותם הסטנדרטים של טכנולוגיית הבנקים בתעשייה, כולל מתג הכיבוי ל-VPN. אין כל סיבה לדאגה שהאקרים ונוכלים יוכלו ליירט את המידע הפרטי שלכם דרך החיבור המאובטח. והמידע המסווג והפרטים האישיים שלכם לא ייחשפו למשרדים ממשלתיים וסוכנויות אשר אוספות את המידע שלכם.

הגנת הבטיחות ב-iTop VPN A

VPN בעל מתג כיבוי.png

כמו כן, המיקום האמיתי וכתובת ה-IP שלכם יהיו מוסתרים וספק האינטרנט שלכם לא יוכל לאתר את כתובת ה-IP האמיתית שלכם. כך, ספק האינטרנט לא יוכל ליירט את פאקטות המידע שלכם ולעקוב אחר הפעילויות שלכם באינטרנט. אתם עלולים להיכנס לצרות אם המידע והפרטים האישיים שלכם יודלפו לחברות גדולות למען הפרסומות הממוקדות שלהן והטרדות פוטנציאליות.

ל-iTop VPN יש גם פונקציה לחסימת פרסומות (Ads Block). חוסם הפרסומות של iTop VPN יחסום פרסומות כאשר אתם גולשים באינטרנט, יקטין את האיום הכלכלי מאתרי דיוג (פישינג = phishing), וגם ימנע תוכן פוגעני. בנוסף לחוסם הפרסומות, קיים גם מנקה דפדפן ב-iTop VPN, על מנת לנקות כל עקבות מהדפדפן שלכם לאחר הגלישה, על מנת למנוע מהאקרים לגנוב את הפרטים שלכם שנשמרו על הדפדפן.


iTop – תוכנת VPN חינמית אמיתית


תוכנת VPN אמיתית בעלת מתג כיבוי.png

iTop VPN מציעה 700 מגבייט של תעבורת נתונים אשר מתאפסת מדי יום. זוהי עסקה די טובה היות ו-700 מגבייט יכולים לכסות את מרבית השימוש שלכם באינטרנט. בנוסף, ל-iTop VPN אין מגבלת מהירות עבור העלאה והורדה, דבר אשר יכול להיות שימושי בכל מיני מקרים. דבר נוסף שיש לציין הוא שהשירות החינמי של iTop VPN קיים גם ל-Android וגם ל-iOS.


iTop VPN מציעה כמעט את כל סוגי האבטחה החדשניים ביותר: הגנה ברמה של בנקים, מתג כיבוי, מנקה דפדפן, חוסם פרסומות. כל מה שתוכלו לרצות על מנת להגביר את אבטחת הרשת שלכם כלול. ברצוני להציג, ואני ממליץ לכם בחום לנסות, במידה ואתם צריכים VPN בעל מתג כיבוי שיגן עליכם!


Related Articles for Reference

Lucky Chance to Get the Lowest Price Today!

36-m Plan Billed $59.99$431.64

Get It Now (60s)