Vidnoz AI creates engaging videos with realistic AI avatars. Free, fast and easy-to-use. Try for Free >
80% OFF

שתי תוכנות ה-VPN החינמיות והבלתי מוגבלות הטובות ל-Windows 10 ו-Windows 7 [חינמיות באמת ובלתי מוגבלות]

להלן ביקורת עבור שתי תוכנות ה-VPN החינמיות והבלתי מוגבלות באמת הטובות ביותר ל-Windows 10 ו-Windows 7. לשתיהן יש יכולות נהדרות בהגנה באינטרנט ובעלות יחס טוב של עלות כמול תועלת.

ייתכן ושמעתם על החשיבות של תוכנת VPN ל-Windows ואתם יודעים כיצד רשת פרוטוקולים וירטואליים מוצפנת שומרת על פרטיות האינטרנט שלך. לאנשים שונים יש שימושים שונים בתוכנת ה-VPN. חלק משתמשים בה כדי להימנע ממעקב, חלק משתמשים בה לעקוף את הצנזורה במדינה שלהם על מנת לגשת לתוכנות רשתות חברתיות, וחלק הם גיימרים אשר רוצים לשחק עם חברים שלהם במדינות אחרות בעלות פינג נמוך יותר. 

תוכנות ה-VPN החינמיות והבלתי מוגבלות הטובות ביותר ל-Windows 10 ו-Windows 7.png

אז האם ישנה תוכנת VPN חינמית ובלתי מוגבלת? איזו תוכנת VPN יכולה להיחשב כתוכנת ה-VPN החינמית והבלתי מוגבלת הטובה ביותר ל-Windows? בהתחשב בזה שיש מאות ואלפי ספקי שירותי VPN המציעים שירותים באיכות משתנה. רוב ספקי ה-VPN דורשים תשלום חודשי על מנת שנוכל להשתמש בשרתי הרשת המאובטחת שלהם. ישנם מעט מאוד ספקי VPN אשר מציעים חיבור חינמי. על מנת להפחית את זמני הניסוי והטעייה, בחרנו תוכנת VPN חינמית ובלתי מוגבלת באמת ל-Windows (עם מגבלה), ואופציה נוספת ודי טובה (תעבורת מידע בלתי מוגבלת תאורטית), על מנת שתוכלו לבחור את תוכנת ה-VPN הבלתי מוגבלת הטובה ביותר ל-Windows.

Proton VPN הינו אחד מספקי השירות אשר אמרו שהם יספקו שירות ללא הגבלה למשתמשים חינמיים מאז ההשקה, ואכן כך. על מנת לגשת לשירות החינמי שלהם, יש להוריד את התוכנה מהאתר שלהם ולהתקין אותה. לאחר מכן יש להירשם לחשבון משתמש Proton VPN ולאמת את החשבון באמצעות האימייל. ואז, יש לגשת חזרה לתוכנה ולהתחבר בעזרת פרטי חשבון ה-Proton שלכם.

תוכנת ה-VPN החינמית הבלתי מוגבלת הטובה ביותר ל-Windows.pngישנם כשלוש מקומות שרת הניתנים לבחירה: ארה"ב, יפן והולנד. הממשק הוא די פשוט ומיד תוכלו להבין מה אתם עושים. אך שלושת הכפתורים האלו באמצע עדיין יכולים לבלבל אתכם. הכפתור הראשון עם המנעול (Security Core) הוא "ליבת אבטחה" אשר מכפיל את ההצפנה על תעבורת המידע שלכם על מנת להגביר את האבטחה, אך זמין רק למשתמשים עם חשבון VIP. הכפתור עם האייקון של המגן (Net Shield) הוא "מגן רשת" אשר חוסם עבורכם אתרי דיוג (פישינג-phishing), וזמין גם עבור משתמשים עם חשבון Proton VPN חינמי. הכפתור השלישי (Kill-Switch) הוא מתג הכיבוי, אשר מנתק את התעבורה שלכם כאשר חיבור ה-VPN נופל. חיבור קרוב נדרש על מנת לשמור על הזהות שלכם מחשיפה. 

תוכנת ה-VPN החינמית הבלתי מוגבלת הטובה ביותר.png

במהלך השימוש עצמו, הבעיה הגדולה ביותר של Proton VPN היא המהירות. היות וישנם הרבה משתמשים אשר נדחסים בפרוקסי ושיעור התפוסה הוא תמיד מעל 91%. וכפי שניתן לראות, מהירות ההורדה וההעלאה הינן בערך חד ספרתיות. לאחר בדיקות, המהירות הממוצעת היא Kbps100 וקיימת מגבלת מהירות ברורה למשתמשים חינמיים. במהלך הבדיקה החיבור נפל פעם אחת, אך זה עדיין בסדר עבור שירות VPN חינמי.

בנוגע לאבטחה ולהגנה, Proton VPN כיסה בהצלחה את כתובת ה-IP האמיתית שלי, והפרטיות שלי הייתה מוגנת גם כן. באופן כללי, Proton VPN היא תוכנה טובה ומסודרת, אם כי בעיית המהירות מפריעה לחוויה הכוללת. נראה כי הגבלת מהירות ההורדה הינה מכוונת.

 

אם אינכם נצמדים לרעיון של תעבורה בלתי מוגבלת ומעוניינים למצוא תוכנת VPN ל-Windows שקל להסתגל אליה, ללא הגבלה וחינמית, iTop VPN היא אופציה מעולה עבורכם. 

תוכנת ה-VPN החינמית והבלתי מוגבלת הטובה ביותר ל-Windows – iTop VPN.png

אין צורך להירשם או להתחבר עם משתמש על מנת להשתמש ב-iTop VPN. הורידו והתקינו את התוכנה, הפעילו אותה, לחצו על התחברות (Connect) ואתם מוכנים לצאת לדרך. אין צורך בפרטי כרטיס אשראי, אין צורך בחשבון משתמש, או הרשמה, רק ללחוץ ולהתחיל. אם אתם מחפשים גישה מהירה לגלישה אנונימית, זו תהיה הבחירה עבורכם. 

תוכנת ה-VPN החינמית והבלתי מוגבלת הטובה ביותר ל-Windows.png

ישנה מגבלת תעבורת גלישה של MB700 במסלול החינמי, וישנו רק שרת פרוקסי אמריקאי זמין. אבל iTop VPN לא מגדירה הגבלת מהירות, ומגבלת התעבורה של ה-MB700 מתאפסת מדי יום, כלומר יש לכם תעבורת גלישה של GB21 בחודש. בהתחשב במחיר הממוצע לשירות VPN, שירות VPN חינמי של כ-GB20 לחודש זו עסקה די טובה. 

תוכנת ה-VPN החינמית והבלתי מוגבלת הטובה ביותר – iTop VPN.png

דבר נוסף שיש לציין הוא שאיכות החיבור הממוצעת של iTop VPN טובה בהרבה מזו של Proton VPN. סיבה אפשרית לכך היא ששרת הפרוקסי מותאם באופן טוב יותר למשתמשים חינמיים. ייתכן גם שדבר זה נובע מכך שכמות המשתמשים ב-iTop VPN קטנה יותר מזו של Proton VPN. לכן, ישנו פחות עומס על חיבורי הפרוקסי, כך שתהיה לכם חוויה טובה יותר היות ופחות אנשים משתמשים ברוחב הפס. ברצוני לומר שזהו הזמן הטוב ביותר להצטרף לתוכנת ה-VPN החינמית והבלתי מוגבלת הזו ל-Windows. הפיקו את המיטב מרוחב הפס הבלתי מוגבל של iTop VPN ותהנו ממהירות מסחררת בצפייה ב-Netflix או בהורדת סרטוני פורנו חינמיים באיכות HD.

בדומה ל-Proton VPN, ל-iTop VPN יש מתג כיבוי ותכונות הסתרת IP על מנת לשמור על הפרטיות שלכם ברשת. בנוסף, iTop VPN מציעה אפשרות להגנת DNS במידה וכתובת ה-DNS שלך נפרצה על ידי האקרים או תוכנות זדוניות. 

תוכנת ה-VPN החינמית והבלתי מוגבלת הטובה ביותר – הגנת DNS.png

דבר נוסף שברצוני להדגיש הוא ש-iTop VPN מספק את חיבורי הפרוקסי והקווים האופטימליים בהתאם לשימוש הספציפי שלכם. לדוגמה אם ברצונכם לצפות ב-Netflix אך התוכן מצונזר במדינה שלכם, ניתן להחליף לכתובת IP אחרת על מנת לעקוף את החסימה, דבר אשר הופך את iTop לשירות ה-VPN הטוב ביותר 

לפורנו. ניתן ליהנות ולהשתמש ב-iTop VPN ולשנות את הגדרות האינטרנט שלכם בקליק אחד כך שיתאימו לשימושים שלכם, וזה נהדר.


באופן אישי, הבחירה בתוכנת ה-VPN החינמית והבלתי מוגבלת הטובה ביותר ל-Windows היא פשרה בין חבילה בלתי מוגבלת לבין חוויית הגלישה, ואתם יכולים לבחור באופציה שמתאימה לכם. אם אתם מעוניינים בתעבורה בלתי מוגבלת ושימוש חינמי, אז Proton VPN היא הבחירה המתאימה לכם. אך אם אתם מחפשים ביצועים כלליים טובים ומאוזנים יותר, אז iTop VPN היא הבחירה המובילה. אם אתם זקוקים לתוכנת VPN חינמית ובלתי מוגבלת ל-Windows, אני מקווה שזה יוכל לשמש כרפרנס טוב עבורכם.


Related Articles for Reference

Lucky Chance to Get the Lowest Price Today!

36-m Plan Billed $59.99$431.64

Get It Now (60s)