Vidnoz AI creates engaging videos with realistic AI avatars. Free, fast and easy-to-use. Try for Free >
80% OFF

Panduan Pemilihan: Apakah VPN Terbaik Untuk Android Muat Turun Secara Percuma 2024

Risau dengan kebocoran privasi peribadi dalam talian? Dapatkan VPN persendirian yang terbaik 2021 untuk dimuat turun oleh Android secara percuma untuk melindungi maklumat dan data, dan dapatkan firewall peribadi.

Anda fikir selagi anda mempunyai telefon bimbit dan kabel Internet atau WiFi, anda boleh melayari internet dengan bebas tanpa merisaukan apa-apa, bukan? Sebenarnya, anda sedang mendedahkkan maklumat sensitif anda, seperti pengguna lain yang tidak mempunyai VPN terbaik percuma untuk Android. Walaupun anda menggunakan sambungan internet persendirian, IP anda masih boleh dilihat oleh Pembekal Perkhidmatan Internet dan penggodam teknikal, apatah lagi menggunakan Wi-Fi awam.

VPN Percuma untuk Android 2021

Sama ada anda ingin bermain permainan di PUBG, menonton video Netflix, memindahkan fail-fail penting melalui internet, atau belajar tentang maklumat negara lain, anda perlukan VPN terbaik percuma untuk Android untuk mengekalkan privasi anda selamat. Tidak kisah di mana ada berada, apapun yang anda mahu cari dalam talian, VPN untuk telefon Android menjadikan dunia lebih dekat di hujung jari anda hanya dengan beberapa klik.

VPN (Rangkaian Persendirian Maya) dikenali sebagai cara khasnya untuk melindungi data melayari internet pengguna dan melanggar sekatan menyambung data.

Apabila anda menyambungkan internet melalui VPN untuk Android, VPN akan menyulitkan maklumay sensitive anda semasa proses pencarian dan penerimaan data. Pelayan Pembekal VPN akan mengubah IP sebenar anda untuk mengelakkan penggodam dan ISP dari log. Secara ringkas, dengan VPN, ianya adalah 100% pasti untuk mendapatkan apa yang anda perlukan atas talian tanpa diketahui oleh orang lain tentang siapa anda, di mana anda berada, dan apa yang anda sedang lakukan.

Anda mungkin tidak mempunyai apa-apa untuk disembunyikan. Namun, anda pasti mempunyai sesuatu untuk dilindungi. Dengan itu, apabila anda ingin memilih VPN Terbaik untuk Android, anda perlu memberi lebih perhatian pada 3 perkara ini.

Keselamatan

Ancaman keselamatan VPN yang tersembunyi datang dari dua aspek: VPN itu sendiri dan faktor luaran. Sekiranya  VPN boleh menyekat iklan dan perisian hasad dengan efektif, dan ia menyatakan dengan serius pada polisi privasinya yang ia tidak akan merekodkan sejarah pelayaran anda dan mengumpul maklumat peribadi anda, maka anda boleh menambahnya ke dalam senarai pilihan VPN terbaik untuk Android muat turun secara percuma.

Fungsi

Secara umumnya, VPN percuma mempunyai fungsi yang terhad. Dengan itu, apabila memilih VPN untuk Android memuat turun secara percuma, selain daripada fungsi perlindungan privasi, kita juga perlu membandingkan fungsi pemecahan had. Sama ada ia membenarkan anda untuk menggunakan pelayar arus perdana, Google Chrome, Firefox, Edge, dan lain-lain. Selain itu, sama ada anda boleh menonton siri TV yang disekat di negara anda dengan lancar, dan menggunakan aplikasi sosial asing seperti Twitter dan Facebook dan banyak lagi.

Kestabilan

Apabila bercakap tentang kestabilan satu VPN, kita seringkali merujuk kepada kestabilan kelajuan sambungan siber VPN tersebut. Sebenarnya, kuantiti pelayan VPN, lokasi pengawal, jenis protokol, dan tahap penyulitan juga adalah faktor-faktor yang memberi pengaruh kepada rangkaian VPN. Dengan itu, VPN dengan bilangan pelayan yang sederhana, pengedaran yang luas, dan tahap penyulitan yang tinggi akan menjadi pilihan pertama anda untuk memuat turun VPN persendirian terbaik 2021.

Berdasarkan 3 metrik teratas, VPN percuma untuk Android bernama iTop telah mencapai melebihi keperluan. Sebagai bintang yang semakin meningkat di kalangan pelbagai VPN terkenal di luar sana, iTop menumpukan dirinya untuk terbalikkan kelemahan kebanyakan VPN. Tiada log 100% dan penyulitan tahap perbankan.

Mengapa VPN iTop adalah VPN Percuma Terbaik untuk Android?

Berdasarkan jaminan penawaran VPN terbaik yang benar-benar PERCUMA untuk Android, kita juga perlu mempelajari tentang butiran mengapa iTop memenuhi permintaan VPN yang selamat, pantas, dan boleh dipercayai.

Sangat Selamat dan Persendirian

Telah tertulis dalam Dasar Privasi VPN iTop bahawa mereka tidak melogkan aktiviti anda termasuk sejarah pelayaran, jalur lebar, tempoh sambungan, dan mereka juga tidak menyimpan alamat IP asal atau alamat IP pelayan yang anda gunakan.

Tambahan pula, penyulitan perbankan iTop menghalang penggodam untuk mengumpul butiran peribadi dan ISP anda untuk mengintip maklumat sensitif anda. Ia juga menjamin Perkhidmatan Perbankan Dalam Talian anda di bawah WiFi awam. Selain daripada penyulitan terbaik antara semua, ia juga mempunyai perlindungan berganda, Perlindungan DNS dan Kill Switch. Dengan itu, jika anda melawati laman web langsung melalui domain nama, iTop akan memastikan sambungan rangkian pantas dan tetap. Sekiranya anda keluar dari perkhidmatan secara tiba-tiba, iTop akan mencegah serangan virus secara automatik.

Fungsi Pemilihan Kaya

Untuk mencapai matlamat membolehkan pengguna untuk mengakses internet dengan bebas dan tidak tercemar, VPN iTop untuk Android menyediakan pelbagai pilihan ciri. Lebih daripada 10 pelayar arus perdana global dan banyak lagi saluran pantas yang bijak memilih pelayan berprestasi terbaik untuk memenuhi keperluan anda yang berbeza. Dengan cara ini, anda boleh menonton Breaking Bad atau Black Widow pada Netflix bila-bila masa dan di mana sahaja, bermain PUBG pada telefon Android anda dalam LAN sekolah, dan anda boleh berbual video dengan rakan-rakan asing di EAB di WhatsApp juga.

Kelajuan Sambungan Yang Tetap

Dibandingkan dengan NordVPN yang mempunyai lebih daripada 5200 pelayan, iTop mempunyai 1800 pelayan pilihan untuk mengelakkan kawalan pengawasan pelayan rangkaian yang diketuai oleh pengurusan pelayan yang banyak. Walau bagaimanapun, iTop juga mementingkan pemilihan lokasi pelayan. Pelayan yang tersebar di Amerika Syarikat, Rusia, Australia, Emiriah Arab Bersatu, Brasil, Singapura, dan lebih dari 100 wilayah.

Ia juga menyediakan sambungan pintar ke protokol yang sesuai dengan penggunaan semasa anda, untuk memastikan anda menggunakan rangkaian yang pantas dan tetap. TCP yang mempunyai kependaman yang rendah adalah bagus untuk bermain permainan, UDP yang pantas dan juga bagus untuk memuat turun dan menonton TV. HTTPS juga bagus untuk memecahkan had yang boleh digunakan pada LAN dan rangkaian kampus.

TIPS

Tidak perlu risau tentang kelajuan sambungan siber yang akan memberi kesan kepada anda apabila menggunakan VPN untuk PUBG dengan rakan sebilik anda menggunakan akaun iTop yang sama. Ini adalah kerana iTop akan memilih pelayan terbaik untuk anda.

 3 langkah ringkas untuk untuk membina akses Firewall kepada internet pada peranti anda. 

Langkah 1: Muat turun aplikasi VPN iTop dalam Google Play dan tekan “OK” untuk menyiapkan sambungan persendirian VPN.

Notis: iTop menyokong VPN untuk Android, PC, dan iOS, dan anda dibenarkan untuk menyambung sebanyak 5 peranti dengan log masuk menggunakan satu akaun.

Langkah 2: Membuka iTop untuk membuat akaun anda

Langkah 3: Tekan “Sambungkan” untuk mengakses VPN secara auto.

Sambung VPN Terbaik yang Percuma untuk Android

TIPS

Anda boleh mempunyai akaun yang membolehkan 5 sambungan serentak dari 3  port tanpa membuat akaun iTop anda sendiri. Selain itu, anda juga boleh pergi ke saluran pantas untuk video, permainan, dan aktiviti sosial.

Sekiranya anda ingin mencari VPN tanpa had percuma untuk Windows, iTop juga merupakan pilihan yang baik.

Perbandingan Ciri-ciri NordVPN dan VPN iTop

VPNKuantiti PelayanLokasi PelayanHargaProtokol
VPN iTop1800+100+FreeUPD/TCP/HTTPS
NordVPN5200+50+Percubaan Percuma       Untuk SebulanUPD

Ketahui dengan baik tentang iTop dari jadual di atas.

Kesimpulan

Pada masa kini, kita hidup dalam era internet yang penuh dengan maklumat yang terbuka dan telus. Masalah seperti perlindungan privasi peribadi dan mencegah kebocoran data membuatkan netizen tertekan.

Untuk menyelesaikan masalah ini, anda disyorkan untuk menggunakan VPN iTop untuk Android secara percuma. Ia juga membenarkan anda untuk memindahkan fail penting dari jauh melalui rangkaian rumah anda, atau menonton rancangan TV di atas Wi-Fi awam. Kelajuan tinggi, kefasihan, dan tiada kebimbangan terhadap risiko tambahan.

Walau bagaimanapun, ianya adalah selamat dan percuma, mengapa tidak cuba untuk memuat turun iTop?  


Related Articles for Reference

Lucky Chance to Get the Lowest Price Today!

36-m Plan Billed $59.99$431.64

Get It Now (60s)